خبرهای داغ:
شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: امنیت روانی جامعه جزو حقوق عامه است و متاسفانه در شورای فرهنگ عمومی و ستاد فریضتین بار‌ها در مورد آسیب‌های فضای مجازی صحبت کردیم و به جایی نرسیدیم.
کد خبر: ۹۵۲۴۰۲۲
|
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

انتقاد امام جمعه شاهرود در مورد عدم توجه مسئولین به آسیب‌های فضای مجازی/تقویت ایمان و امید در جامعهبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در آیین تکریم و معارفه ریاست دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شاهرود در تالار پورسینا دانشگاه علوم پزشکی این شهر با بیان اینکه گاهی آمار و نام زده هستیم، افزود: مهم خروجی کار ماست که چه خدمتی به مردم کرده ایم.
او با اشاره به مبارزه با فساد در همه دستگاه‌ها با همراهی همه گفت: دستگاه قضا این مبارزه را از خودش شروع کرده و امیدواری بین مردم ایجاد شده است.
امام جمعه شاهرود خاطر نشان کرد: دستگاه قضا کارش محکمه داری نیست و احیای حقوق عامه که مورد تاکید مقام معظم رهبری است یکی از آنهاست و البته حقوق عامه باید معلوم و احیایش کار آسانی نیست و گاهی مثل معجزه است.
او تصریح کرد: امنیت روانی جامعه جزو حقوق عامه است و متاسفانه در شورای فرهنگ عمومی و ستاد فریضتین بار‌ها در مورد آسیب‌های فضای مجازی صحبت کردیم و به جایی نرسیدیم و مورد تاکید رهبر انقلاب هم می‌باشد و امیدواریم این تاکیدات با سرعت عملی شوند.
امینی به آزادی‌های مشروع که جزو حقوق عامه است نیز اشاره کرد و افزود: محیط زیست و آپارتمان نشینی جزو حقوق عامه است که باید توجه داشت.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود با اشاره به سه واجب مورد تاکید رهبر انقلاب در دیدار با خبرگان و مجلس و قوه قضاییه و ائمه جمعه و بسیج و سپاه، گفت: اولی تاکید واجب رهبری انقلابی بودن است، اما متاسفانه دشمنان ما واژه انقلابی را بی برنامه بودن تفسیر کردند و باید مراقب باشیم.
او تاکید کرد: قوه قضائیه باید انقلابی باشد و انقلابی عمل کند و در تمام جهات باید انقلابی بود.
امام جمعه شاهرود به دو واژه مهم دیگر یعنی ایمان و امید که مورد تاکید مقام معظم رهبری هستند نیز توجه داد و افزود: همه می‌توانیم مردم را امیدوار کنیم و همه باید ایمان و باور مردم را تقویت کنیم و امید مردم به نظام و آینده و حکم رانی اسلامی را تقویت و امید را در دل مردم با عمل و نه شعار رشد دهیم.
او با انتقاد از اینکه همه امام جمعه را پدر معنوی شهرستان می‌خوانند، اما در عمل نشان نمی‌دهند، گفت: باید در مرحله عمل نشان دهیم و نه تشریفاتی عمل کنیم.
امام جمعه شاهرود در پایان سخنانش از ریاست دادگستری و دادستان شاهرود در جهت ایجاد ارتاط خوب با نهاد امامت جمعه تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد مسئولین جدید حوزه قضایی شهرستان نیز این راه را تداوم بخشند.
انتقاد امام جمعه شاهرود در مورد عدم توجه مسئولین به آسیب‌های فضای مجازی/تقویت ایمان و امید در جامعهارائه خدمات نظام به مردم با اطلاع رسانی صحیح و بموقع
ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز در این آیین با تشکر از خدمات شایسته رئیس دادگستری و دادستانی شهرستان بر نقش قوه قضائیه در سامان بخشی برنامه‌ها تاکید کرد و افزود: در سطح کلان کشوری تعامل ارزشمندی بین سه قوه است و دولت با تمام توان و حمایت قوا تصمیمات سخت را گرفته و انجام می‌دهد و در شهرستان بواسطه گوناگونی مسائل فضای خوبی برای خدمت به مردم فراهم شده است.
او خاطر نشان کرد: توقع و انتظار از مسئولین در ارائه خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم بیشتر است و باید صحبت کرد که تاکید مقام معظم رهبری بر امر اطلاع رسانی است.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود به موضوع انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: در انتخابات پیش رو فرصت خوبی است که نقش مؤثر مردم را داشته باشیم و چهار مولفه رقابت و مشارکت و سلامت و امنیت مهم است که باید بدان توجه و پرداخته شود.
در این مراسم، احمد مطهری‌نسب تکریم و علی‌تقی خاکی به‌عنوان رئیس دادگستری شهرستان شاهرود معرفی شد.
همچنین حجت‌الاسلام رضی پارسامنش تکریم و سیدحسن میرکمالی به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها