خبرهای داغ:
به مناسبت روز عرفه و عید قربان ، مراسم دعای عرفه آقا ابا عبدالله الحسین( علیه السلام )، با حضور پایوران، بسیجیان و نیروهای وظیفه گردان۱۱۸امام حسین(علیه السلام) در محل گلزار شهدای شهر زواره شهرستان اردستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۲۳۷۷۳
|
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر مقدس ۱۴امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت روز عرفه و عید قربان ، مراسم دعای عرفه آقا  ابا عبدالله الحسین( علیه السلام )، با حضور پایوران، بسیجیان و نیروهای وظیفه گردان۱۱۸امام حسین(علیه السلام)  در محل گلزار شهدای شهر زواره شهرستان اردستان برگزار گردید.

فرمانده گردان  ۱۱۸امام حسین (علیه السلام) شهرستان اردستان  ضمن عرض تبریک به مناسبت عید سعید قربان، این عید را عید دل بریدن از مادیات و  دنیای  فانی دانست و گفت: عید سعید قربان باعث همبستگی بین همه  مسلمانان  خواهد شد، عید قربان الگوی فداکاری، ایثار و گذشت از عزیزترین چیز انسانی(فزند دلبند) در راه خدا و برای خداست.

این فرمانده در ادامه گفت: این عید بزرگ یکی از عیدهایی است که در اسلام به رسمیت شناخته شده است و تمامی فرق اسلامی بر آن اتفاق نظر دارند، دارای ابعاد بسیاری است که مهمترین آن رسیدن به لقاءالله و فنا شدن در ذرات خداوندی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار