خبرهای داغ:
در آستانه دهه امامت و ولایت هیئت امنا هیئت سیدالشهدا همراه با فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۲۱۹۹۱
|
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، نشست صمیمی حجت الاسلام و المسلمین میرنیا امام جماعت مسجد جامع سرخه همراه با سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه و هیئت امنای هیئت سیدالشهدا (ع) با حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست صمیمی حجت الاسلام و المسلمین اشرف با اشاره به اهمیت دهه امامت و ولايت و به ویژه عید بزرگ غدیر، اظهار کرد: عید غدیر یکی از بزرگ ترین اعیاد ماست همه باید با تلاش بیشتر برنامه ها را به صورت ویژه در همه محله های شهر و در زمان های مختلف از عید قربان تا عید غدیر در سطح شهرستان برگزار کنیم.

او با اشاره به برنامه های ستاد غدیر شهرستان افزود: برنامه شاخص ما پیاده روی خانوادگی و کاروان شادی در روز عید غدیر از محل حسینیه شهدا به طرف میدان شهید بهشتی بوده که ان شاءالله همه با حمل پرچم های غدیر در این مراسم شرکت فعال خواهند داشت.

همچنین سرهنگ ادهم و احمد فیض رئیس هیئت امنای هیئت سیدالشهدا (ع) برنامه‌های پیش بینی شده دهه امامت و ولايت را عنوان و آمادگی خود را جهت تامین صوت و وسیله نقلیه در جهت هرچه بهتر برگزار شدن کاروان شادی و پیاده روی در روز عید غدیر اعلام کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار