خبرهای داغ:
به جهت سلسله نشست های کاری، شرکت در جلسه قرارگاه همراه با تعامل و همکاری با حضور حجت السلام پیراسته نمایندگی محترم ولی فقیه در ناحیه، فرمانده محترم ناحیه مقاومت کاشان، پایوران گردان 115 امام حسین(علیه السلام) در مقر گردان 115 امام حسین(علیه السلام) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۲۱۰۱۳
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)، به جهت سلسله نشست های کاری، شرکت در جلسه قرارگاه همراه با تعامل و همکاری با حضور حجت السلام پیراسته نمایندگی محترم ولی فقیه در ناحیه، فرمانده محترم ناحیه مقاومت کاشان، پایوران گردان 115 امام حسین(علیه السلام) در مقر گردان 115 امام حسین(علیه السلام) برگزار گردید.

فرمانده گردان 115 امام حسین(علیه السلام) گفت: جلسه مذکور با حضور فرمانده محترم ناحیه مقاومت کاشان جناب سرهنگ پاسدار کریم اکبری و حجت السلام پیراسته نمایندگی محترم ولی فقیه در ناحیه کاشان به اتفاق اعضای محترم شورای ناحیه و فرمانده حوزه های تحت پوشش حضور داشتند.

فرمانده گردان۱۱۶ در این دیدار ضمن تشکر از حضور بزرگواران ابراز کرد: ناحیه ی مقاومت بسیح و گردان امام حسین(علیه السلام) به منزله یک لشکر واحد الهی تا ظهور حضرت ولی عصر (عج)، در رکاب نایب آن حضرت، آماده جانفشانی و اجرای منویات و مأموریت‌ها هستند.

حسین(علیه السلام) و فرماندهان حوزه های مقاومت در محل گردان ۱۱۶حضرت امام حسین(علیه السلام) برگزار گردید.

ایشان اضافه کرد : با تکمیل حلقه‌های همکاری و هم‌افزایی ناحیه ی مقاومت بسیج وگردان امام حسین(علیه السلام)، قدرت نظامی و دفاعی این لشکر واحد برای مقابله با تهدیدات و حل بحران ها در سطح  شهرستان به جایگاه کم‌نظیری در سطح استان دست یافته است که انشاالله بواسطه ی تشکیل چنین جلسات هم اندیشی در راستای تعامل به جایگاه بی نظیر در خدمت رسانی دست یابیم.

فرمانده گردان 115امام حسین(علیه السلام)در ادامه افزودند: تعامل و همکاری در راستای انجام ماموریت از نکات مهم و اساسی جلسه قرارگاه شهرستانی می باشد، اجرای تمرینات تاکتیکی گردان در طول سال وبرنامه های مختلف از مهم ترین مصوبات  این جلسه بود.

فرمانده گردان115 امام حسین(علیه السلام)  کاشان در پایان گفت: برگزاری منظم جلسات ماهانه ی قرارگاه امام حسین(علیه السلام) ما را در مسیر تعاملات و کمک به رفع معایب کمک شایانی نموده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار