خبرهای داغ:
گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین(علیه السلام) :

برنامه رزمی، ورزشی پینت بال ویژه رزمندگان و بسیجیان گردان

جهت بالا بردن توان رزم و امادگی دفاعی، برنامه رزمی ورزشی پینت بال با حضور نیروهای پایور و بسیجی گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین(علیه السلام) در منطقه پینت بال اصفهان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۵۲۷۱
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴

به گزارش خبر گزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام)، جهت بالا بردن توان رزم و امادگی دفاعی، برنامه رزمی ورزشی پینت بال با حضور نیروهای پایور و بسیجی گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین(علیه السلام) در منطقه پینت بال اصفهان برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین(علیه السلام) گفت: ورزش و تحرکات بدنی، یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر سلامت جامعه است که باید توجه ویژه‌ای به آن شود، از این رو رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه السلام) در اقدامی ورزش و تحرک بدنی را سر لوحه کار خود قرار دادند.

این فرمانده گردان در ادامه گفت: این گردان در راستای عمل به فرمایش فرمانده کل قوا حضرت امام خامنـه ای مبنی بر اینکه: [پیشرفت یک کشور منوط به نیروی انسانی سالم، عالم، با همت و دیندار است] و همچنین جهت بالا بردن توان رزم نیروهای خود و انجام مأموریت های محوله در اقدامی خود جوش ورزش و تحرکات رزمی را سر لوحه کار های خود قرار داده است.

این فرمانده در ادامه بیان داشت: از آنجا که ورزش پینت بال یک برنامه مهیج و در عين حال رزمی و عملیاتی می باشد رزمندگان این گردان با طراحی و سناریو پردازی عملیاتی در محیطی کاملأ رزمی، آموزش های رزم نزدیک را تجربه کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار