خبرهای داغ:

فرمانده سپاه ناحیه از پایگاه حضرت زینب (س) سرخه بازدید کرد

در راستای نظارت بر اجرای برنامه های ابلاغی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه، فرمانده سپاه ناحیه از پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب (س) بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۱۴۴۶۵
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های نظارت و سرکشی سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه از پایگاه های مقلومت بسیج خواهران و برادران شهری و روستایی در این هفته همراه با کارکنان از پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب (س) بازدید کرد.

این برنامه با حضور سرگرد حمید بافتی جانشین فرمانده سپاه ناحیه و مریم آزمون فرمانده حوزه مقاومت کوثر شهرستان سرخه همراه با اعضای شورای حوزه با هدف نظارت بر وضعیت فعالیت های آنها انجام شد.

در این دیدار حمید بافتی ضمن عرض خداقوت از تلاش ها و فعالیت های مخلصانه بسیجیان پایگاه در پیشبرد برنامه های بسیج اظهار کرد: فعالیت های ابلاغی در پایگاه به نحو احسن انجام گرفته و امید آن داریم که همچنان ادامه داشته باشد.

جلسه ی نظارت، اعضای کادر سپاه در کنار اعضای شورای حوزه و پایگاه به تجزیه و تحلیل قسمت های مختلف از دیگر بخش های این برنامه بوده است.

همچنین در ادامه جلسه نظارت ستادی مهدی ادهم با تاکید بر اهمیت توجه به فعالیت های انجام شده در پایگاه بر اجرای موثر تر بودن برنامه های پایگاه در سال پیش تاکید کرد و از زحمات بسیجیان در راستای تحقق اهداف بسیج و نظام اسلامی تقدیر کرد.

او افزود: در این زمان تقابل حق و باطل است و باید ما یارگیری از جبهه مقابل داشته باشیم و باید هرچه بیشتر در پایگاه ها به مسئله جهاد تبیین پرداخته و بیشترین تاکید ما باید بر این مسئله باشد.

لازم به ذکر است در پایان بازدید از مهد قرآنی فرشته های آسمانی پایگاه تجلیل و ضمن عرض خداقوت به مربی مهد از دختران مهد به مناسبت روز دختر تقدیر و تجلیل کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار