خبرهای داغ:

فیلم سینمایی غریب در روستا لاسجرد در سرخه اکران شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد از اکران فیلم سینمایی غریب، به همت سینما سیار با حضور بسیجیان در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۴۱۳۶
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، حلقه قرآنی شهید سعید سعیدی در قالب روان خوانی قرآن به همراه رفع اشکال و آموزش نکات قرآنی و قصص قرآنی با حضور رمضانعلی پیوندی به همت پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه برگزار شد.

در حاشیه برگزاری این برنامه راضیه شهادت فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با یاری بسیجیان ویژه برنامه های متنوعی در پایگاه برگزار و با استقبال خوبی همراه بوده است.

او افزود: در این راستا در جهت اکران فیلم سینمایی غریب در پایگاه، آماده سازی صحنه جهت اکران فیلم توسط مسئولان هنری  سینما سیار انجام و این فیلم ویژه تمام فعالان فرهنگی تربیتی در پاپگاه نمایش و از حاضرین توسط گروه جهادی شهید محسن حججی پذیرایی شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) ادامه داد: مصطفی ترشیزی بازرس تعلیم تربیت سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پایگاه حضور یافت و با فرمانده و مربی حلقات صالحین در خصوص برنامه های اجرایی در حلقات صالحین و میزان استقبال متربیان گفتگو کرد.

شهادت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی گفت: در این راستا پاکزاد نماینده طرح برکت همراه با بازرس طرح‌ از کاروانسرای لاسجرد جهت بازدید وسایل خریداری شده و شروع کار بازدید کرد.

او اضافه کرد: همچنین بازدید از کارگاه دستگاه لیوان زنی و مصاحبه با کارآفرینان جوان انجام و اقدامات لازم جهت معرفی آن ها جهت دریافت وام اشتغال انجام گرفت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) با اشاره به تداوم کمک های مومنانه در روستا گفت: گوجه سبز محلی بین زائران کربلا و اهالی بصره و نیازمندان به همت گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در روستا توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار