خبرهای داغ:

محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه آذین بندی شد

عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه از آذین بندی و فضاسازی مسجد امام حسن مجتبی (ع) و محله به مناسبت آغاز دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۳۸۷۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با آغاز دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر فضاسازی مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلام کریم اهل بیت (ع) سرخه انجام شد.

محمدرضا جلال عضو هیئت امنا این مسجد در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س)، روز دختر، ولادت ثامن الحجج امام  رضا (ع) و آغاز دهه کرامت  محله اسلامی کریم اهل بیت (ع)، مسجد و پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در این محله به همت بسیجیان آذین بندی و نورپردازی شد .

او افزود: با توجه به آغاز ایام مبارک دهه کرامت و میلاد مبارک امام رضا (ع) و حضرت معصومه(س) برنامه های فرهنگی و اجتماعی مختلفی در دستور کار قرار دارد که در این راستا ابتدا با نورپردازی، نصب پرچم و ریسه های شادباش و آذین بندی محله به استقبال جشن ایام دهه کرامت خواهیم رفت .

عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: همچنین در این ایام برنامه های متنوع و فرهنگی به همت کارگروه جهاد فرهنگی امام حسن مجتبی (ع) در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود.

گفتنی است جلسه اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج ولی عصر (عج) روستای اروانه در سرخه نیز جهت هماهنگی برنامه های سوم خرداد و پیگیری ساخت پایگاه در منزل یکی از بسیجیان برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار