خبرهای داغ:

یک راس گوسفند ذبح و بین نیازمندان در سرخه توزیع شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل العباس (ع) روستا مومن آباد از تهیه، ذبح و توزیع گوشت گوسفندی به همت گروه جهادی شهید کاظم عاملو در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۲۸۱۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) کمک های مومنانه به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل العباس (ع) روستا مومن آباد در سرخه انجام شد.

غیبی نژاد در حاشیه این اقدام در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن شهادت امام جعفر صادق (ع) و در تداوم اجرای رزمایش مواسات و همدلی اقدام به تهیه و ذبح یک راس گوسفند در بین خانواده های نیازمند در روستا کردیم.

او افزود: تهیه و ذبح یک راس گوسفند و توزیع گوشت بین نیازمندان توسط گروه جهادی شهید کاظم عاملو پایگاه انجام گرفته است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل العباس (ع) ادامه داد: این کمک ها در طی هر مرحله با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند در روستا انجام و امیدواریم بتوانیم از آلام و رنج های خانواده های کم برخوردار بکاهیم.

همچنین در راستای برنامه های اجرایی پایگاه های مقاومت بسیج گشت محله محورشبانه به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستا عبدالله آباد در سرخه از ساعت بیست و دو تا دو بامداد برگزار و با استقبال خوبی از سوی بسیجیان همراه بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار