خبرهای داغ:

مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) از برگزاری مراسم سوگواری رئیس مکتب شیعه در مسجد امام هادی (ع) سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۲۷۲۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه در محله کلان به همت بسیجیان سیاه پوش شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام در خصوص برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:  امام جعفر صادق (ع) ششمین امام شیعیان است که ۳۴ سال امامت شیعیان را بر عهده داشت و شمار شاگردان، احادیث و راویان او بسیار هستند.

او افزود: در جهت بزرگداشت یاد رئیس مکتب شیعه؛ امام جعفر صادق (ع) پایگاه و مسجد امام هادی (ع) در این محله با مشارکت کارگزوه فرهنگی و نوجوانان بسیجی سیاه پوش و ویژه برنامه شام شهادت امام در مسجد امام هادی (ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عباس پیوندی همراه با مداحی برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ادامه داد: مربیان و متربیان حلقات صالحین پایگاه نیز در این مراسم حضور یافته و در روز شهادت حضرت نیز مراسم سوگواری و عزاداری در مسجد محله برگزار خواهد شد.

امامی یادآور شد: همچنین در پایان مراسم دورهمی صمیمی متربیان حلقه شهید بهشتی و شهید ایمانی نسب تشکیل و اعضا نظرات خود را در خصوص برنامه ها عنوان کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار