خبرهای داغ:

از برپایی جهاد علمی تا برنامه ورزشی در سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از برگزاری طرح جهاد علمی جهت رفع اشکالات درسی دانش آموزان و برپایی برنامه های ورزشی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۲۲۷۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، ویژه برنامه اجتماع حلقات صالحین پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه در مسجد امام صادق (ع) برگزار شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ویژه برنامه اجتماع حلقات صالحین هر هفته با حضور حجت الاسلام و المسلمین عباس پیوندی سرمربی حلقات صالحین پایگاه با مشارکت مسجد امام صادق (ع) در محورهای مختلف برگزار و با استقبال خوبی همراه است.

او افزود: در راستای هماهنگی های انجام شده، محفل انس با قرآن به صورت هفتگی در پایگاه برگزار و در این هفته نیز مربیان و متربیان حلقات صالحین از این برنامه استقبال کردند. این برنامه با تاکید بر مسجدمحوری و محله محوری در  مسجد امام هادی (ع) محله برگزار می شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ادامه داد: در راستای برگزاری طرح جهاد علمی در سطح پایگاه های مقاومت بسیج، کلاس حل نمونه سوالات ریاضی بین بسیجیان تشکیل شد.

امامی بیان داشت: فعالیت ورزشی بسیجیان در پایگاه در جهت ایجاد اوقات مفرح و شاد در قالب بازی های فوتبال دستی، گل کوچیک و پی اس از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار