خبرهای داغ:

از محفل انس با قرآن تا گشت محله محور در شهرستان سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) افتر از برگزاری گشت محله محور بسیج و برپایی محفل انس با قرآن کریم با حضور بسیجیان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۲۸۹۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های اجرایی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه مراسم تلاوت قرآن کریم هفتگی در مسجد امام حسن عسکری (ع) با حضور افتری های مقیم سمنان به همت پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا برگزار شد.

محمد حمیدی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: محفل انس و تلاوت آیات قرآن کریم به صورت هفتگی با استقبال پرشور بسیجیان ویژه بسیجیان مقیم سمنان در مسجد امام حسن عسکری (ع) برگزار می شود.

او با اشاره به فعالیت مداوم گشت های محله محور در روستا افزود: مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب یکی از برکات نظام را امنیت عنوان کردند که به برکت دفاع مقدس و خون شهدا امروز در کشور امنیت پایداری برقرار است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) ادامه داد: در این راستا گشت محله محور رضویون پایگاه از ساعت بیست و دو تا یک بامداد در جهت برقراری امنیت در روستا برگزار شد.

حمیدی یادآور شد: همچنین ارزیابی فعالیت پایگاه بسیج با حضور مسئولین سپاه استان سمنان و شهرستان سرخه از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار