خبرهای داغ:
گردان ۱۲۰ امام حسین(علیه السلام) :

بازدید امام جمعه شهرستان نایین از گردان

به جهت افزایش سطح آشنایی با فعالیت های گردان حجت الاسلام مطهرخو امام جمعه شهرستان نایین در حضور رزمندگان گردان ۱۲۰ امام حسین(علیه السلام) از گردان بازدید نمود.
کد خبر: ۹۵۱۰۹۶۳
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)، به جهت افزایش سطح آشنایی با فعالیت های گردان حجت الاسلام مطهرخو امام جمعه شهرستان نایین در حضور رزمندگان گردان ۱۲۰ امام حسین(علیه السلام) از گردان بازدید نمود.

فرمانده گردان ۱۲۰ امام حسین(علیه السلام) گفت: حجت الاسلام مطهرخو امام جمعه شهرستان نایین از گردان ۱۲۰ امام حسین(علیه السلام) بازدید به عمل آوردند و ضمن بررسی روند فعالیت این مجموعه طی جلسه ای با رزمندگان این گردان نسبت به اهمیت وجود نیرو های عملیاتی آموزش دیده در سطح شهرستان تاکید کردند.

همچنین در ادامه این جلسه هادی پوربافرانی فرمانده گردان ۱۲۰ امام حسین(علیه السلام) با ارائه گزارش از ماموریت ها و فعالیت های این مجموعه از توجه ویژه امام جمعه شهرستان تشکر کردند.

حجت الاسلام مطهرخو نیز ضمن تقدیرو تشکر از فعالیت های این گردان در خصوص موضوعات نظامی ، امنیتی ، حجاب و عفاف و دیگر مسائل مختلف شهرستانی و منطقه ای با حاضرین در جلسه بحث و تبادل نظر کردند و با اشاره به اهمیت وجود گردان های عملیاتی بخصوص گردانهای امام حسین(علیه السلام) در شهرستان ها خواستار حضور همه جانبه در تمام صحنه های مختلف این شهرستان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار