خبرهای داغ:
گردان115امام حسین(علیه السلام) :

دیدار با ریاست محترم اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان

به مناسبت شهادت استاد مطهری و هفته معلم برنامه دیدار با ریاست محترم اداره آموزش و پرورش همراه با قدردانی از زحمات معلمان، با حضور پایوران گردان115امام حسین(علیه السلام) در محل آموزش و پرورش شهرستان کاشان انجام شد.
کد خبر: ۹۵۱۰۶۵۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۳

به گزارش خبر گزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین (علیه السلام)، به مناسبت شهادت استاد مطهری و هفته معلم برنامه دیدار با ریاست محترم اداره آموزش و پرورش همراه با قدردانی از زحمات معلمان، با حضور پایوران گردان115امام حسین(علیه السلام) در محل آموزش و پرورش شهرستان کاشان انجام شد.

فرمانده گردان115امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبر گفت: در این دیدار صمیمانه تعامل و همکاری دو جانبه در زمینه ی تدریس دروس آمادگی دفاعی و برگزاری اردو های دروس آمادگی دفاعی و ایستادگی و مقاومت مقاطع مختلف تحصیلی بحث و گفتگو گردید، در ضمن حمایت همه جانبه گردان115امام حسین(علیه السلام)  و بسیجیان این گردان از معلمان و دبیران انقلابی و جهادی خصوصا در زمینه ی عفاف و حجاب مطرح گردید .

در شروع این دیدار یاد و خاطره ی 35 شهید معلم از منطقه کاشان و عکس همراه با تمثال مبارک این شهدا محفل ما را مزین کردند.

لازم به ذکر است که دیدار رزمندگان گردان115امام حسین(علیه السلام) کاشان از ریاست محترم اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و قدردانی از زحمات کلیه معلمان و دبیران و معاونت های اجرایی آن اداره بود، در پایان به رسم ادب و احترام هدیه ای به رسم یادبود تقدیم ریاست محترم اداره آموزش و پرورش گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار