خبرهای داغ:

آیین نکوداشت استاد قرآن حجت الاسلام والمسلمین سید رضا میرصفایی

مراسم آیین نکوداشت استاد قرآن حاج آقا سید رضا میرصفایی همره با تجلیل از فعالان قرآن با حضور امام جمعه، مسئولین شهرستانی ،هیئت مدیره مسجد، مردم محل، فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج، بسیج محلی حمزه سید الشهدا(علیه السلام) ورزمندگان گردان ۱۱۰ امام حسین(علیه السلام) در مسجد حمزه سید الشهدا زرین شهر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۰۸۲۷۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴امام حسین(علیه السلام)، مراسم آیین نکوداشت استاد قرآن حاج آقا سید رضا میرصفایی  همره با تجلیل از فعالان قرآن با حضور امام جمعه، مسئولین شهرستانی ،هیئت مدیره مسجد، مردم محل، فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج، بسیج محلی حمزه سید الشهدا(علیه السلام) ورزمندگان گردان ۱۱۰ امام حسین(علیه السلام) در مسجد حمزه سید الشهدا زرین شهر برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۱۰ امام حسین(علیه السلام) با اعلام این خبر گفت: این برنامه به همت هیئت مدیره مسجد، بسیج محلی حمزه سید الشهدا(علیه السلام)، قرآن آموزان، ‌رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۱۰ امام حسین(عليه السلام) و مسئولین شهرستانی به پاس زحمات چندین ساله این استاد در حوزه قرآن و اخلاق برگزار شد.

این فرمانده گردان افزود: امام جمعه زرین شهر حجت الاسلام باقریان در این برنامه از استاد حوزه قرآنی و خادم الحسین حاج آقا سید رضا میرصفایی، از زحمات چندین ساله این استاد در حوزه قرآن و اخلاق تقدیر به عمل آورد.

در بخشی از این مراسم حاج آقا سید رضا میرصفایی با اشاره به خاطرات خودش از خاطرات خود از قبل از انقلاب و این که جلسات قرآن با مانع شدن حکومت پهلوی به سختی برگزار می‌شد سخن گفت، ودر ادامه خاطراتش این گونه بیان کرد:  بعد از انقلاب این جلسات قرآنی به فضل الهی و با پرچمداری امام راحل رشد چشمگیری داشت،همانطور که رهبر فرزانه ما فرمودند: قرآن باید در همه فضای ذهنی و عملی جامعه بطور کامل حضور داشته باشد چرا که قرآن راه مستقیم والهی را به ما نشان میدهد، ریشه و سرچشمه تکامل الهی در قرآن نهفته است.

لازم به ذکر است که این استاد گرانقدر شاگردان کلاس اخلاق و قرآن آموزان بسیاری از سراسر اصفهان داشته و تعلیم داده است، ضمن اینکه در تاسیس دارالقرآن و کانون های قرآنی و خیریه ها و پایگاه های بسیج نقش مهمی را ایفا نموده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار