خبرهای داغ:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان:

استفاده از ظرفیت مردم با برد همراه بوده است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: هر کجا از ظرفیت مردم استفاده کردیم، همان‌جا برد با مردم و مسؤولان ما بوده، مانند ۸ سال جنگ تحمیلی که توسط مردم اداره شد اما هر کجا از مردم فاصله گرفتیم، قطعا موفق نبودیم.
کد خبر: ۹۵۰۲۴۲۸
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج اصفهان، حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی در آیین تجدید عهد کارکنان سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با شهدا در سال جدید گفت: سال جدید را در جوار مزار مطهر شهدا آغاز کردیم و امید است این مسیر تا پایان کار، مسیر و راه ما باشد و انحرافی در این مسیر مشاهده نکنیم.

وی افزود: بر اساس سفارش علما انسان باید در ماه مبارک رمضان کیفیت‌جو باشد و نباید با کمیت کاری داشته باشد؛ مثلا در هنگام قرائت قرآن، در آیات آن تدبر کند و گاهی در سوره‌ها عمیق شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان اظهار کرد: از دیگر سفارشات علما تفکر است؛ دقایقی از ساعات ماه مبارک رمضان را با خود و خدای خود خلوت کنید و تفکر کنید که از ماه رمضان سال گذشته تا ماه رمضان امسال تا کنون چه اعمالی خوب و بدی انجام داده‌اید.

صادقی با بیان اینکه یکی از مهمترین حالات بندگی انسان‌ها سجده کردن است، عنوان کرد: علما این عبادت ویژه را در ماه مبارک رمضان بسیار سفارش کرده‌اند. علاوه بر این انسان باید در ماه مبارک رمضان خوش‌رو و مهربان باشد؛ اخلاق فرد روزه‌دار باید از روزی که روزه نیست بهتر باشد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان باید برای خود هدف‌گذاری کنیم و هدف اصلی شب‌های قدر باشد. مقام معظم رهبری می‌فرمایند خدای متعال ماه رجب را برای درک ماه شعبان و ماه شعبان را برای درک ماه رمضان و ماه رمضان را برای درک شب‌های قدر قرار داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: هدف همه ما از روزه‌داری و دعاهای مرسوم در ماه مبارک رمضان، باید شب‌های قدر باشد و در شب قدر باید ما مقدرات خودمان را از خدای متعال دریافت کنیم.

صادقی با بیان اینکه ماه رمضان ماه ربیع‌القرآن است، گفت: در این ماه هر روز یک آیه را انتخاب کنید و روی این آیه تدبر کنید و آن آیه را مدام تکرار کنید؛ با تکرار و دیدن ترجمه و تفسیر آن آیه، بهار قرآن را درک می‌کنید.

وی با اشاره به شعار سال و سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم که به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنیم. در تحقق شعار سال نیز باید به صورت عملی اقدام کنیم و همه اعمال از مسئولین و مردم باید در تحقق مو به موی فرمایشات ایشان را صورت جهادی و انقلابی وارد عمل بشوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه مردم همیشه پشتیبان نظام بوده‌اند، افزود: هر کجا از ظرفیت مردم استفاده کردیم، همان‌جا برد با مردم و مسئولان ما بوده و هر کجا از مردم فاصله گرفتیم، قطعا موفق نبوده‌ایم؛ همانند 8 سال جنگ تحمیلی که توسط مردم اداره شد.

صادقی خاطرنشان کرد: پیشرفت‌هایی که تاکنون جوانان ما در عرصه‌های مختلف داشته‌اند را باید برای مردم تبیین کنیم چرا که همین‌ها باعث امیدآفرینی در بین مردم می‌شود. تقویت نقاط قوت و بر طرف کردن نقاط ضعف از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در پایان با اشاره به برخی ناهنجاری ها گفت: اگر فردی امروز از روی جهل و نادانی روسری از سر خود برمی‌دارد و کشف حجاب می‌کند، فریب دشمن را خورده و برخلاف فطرتی که خداوند در وجود او قرار داده است عمل می‌کند و خود او اولین کسی است که از این ناهنجاری اجتماعی آسیب می بیند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار