خبرهای داغ:
به همت گردان101امام حسین(علیه السلام) برگزار شد:

برگزاری دوره مقدماتی بسیج

در راستای بالا بردن جذب‌ و همکاری جوانان‌ علاقه‌مند به عضویت در بسيج، برنامه دوره مقدماتی بسیج همراه با کلاسهای تئوری و عملی با حضور نیروهای بسیجی درمحل مجموعه شهید قوچانی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۹۴۱۸۵
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسيج از لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، در راستای بالا بردن جذب‌ و همکاری جوانان‌ علاقه‌مند به عضویت در بسيج، برنامه دوره مقدماتی بسیج همراه با کلاسهای تئوری و عملی با حضور نیروهای بسیجی درمحل مجموعه شهید قوچانی برگزار گردید.

گردان ۱۰۱ امام حسین (علیه السلام ) در راستای بالا بردن جذب‌ و همکاری جوانان‌ علاقه‌مند به عضویت در بسيج اقدام به برگزاری دوره مقدماتی ۲ در مجموعه شهید قوچانی نمود.

فرمانده گردان ۱۰۱ امام حسین (علیه السلام ) در رابطه با این خبر گفت: این گردان توانست در راستای تحقق بسيج ۲۰ میلیونی و دست یافتن به آرمانهای حضرت امام خمینی(قدس سره الشریف) با پیگیری‌های انجام شده دوره مذکور را طی ۲ مرحله: تئوری درمحل خود مجموعه و عملی در پادگان موحد دوست برگزار نماید..

وی ادامه داد:  این دوره هر ساله با پیگیری‌های مسئول حوزه رزمی گردان جهت آماده‌ سازی نیروهای جدید الورود به منظور شرکت در دوره‌های بالاتر و نهایتا سازماندهی در گردان برگزار می‌گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار