خبرهای داغ:
مشاور عالی فرمانده کل سپاه در خمینی شهر:

انقلاب اسلامی، شکست ناپذیری ابر قدرت ها را باطل کرد/شکست استکبار جهانی در فتنه اخیر

مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: انقلاب ما انفجار نور بود، انقلاب اسلامی خواب را از چشمان دشمنان اسلام زدود و توانست شکست ناپذیری ابر قدرت ها را باطل کند و اراده مردم مسلمان را بر همه توطئه ها فائق کند.
کد خبر: ۹۴۹۲۰۱۰
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛ سردار سرتیپ پاسدار حسین دقیقی مشاور عالی فرمانده کل سپاه در راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم خمینی شهر اصفهان گفت: انقلاب اسلامی مستضعفان و محرومان عالم را امیدوار کرد و نوید بخش حرکت بزرگ امام عصر خواهد بود و پرچم را به دست حضرت صاحب الزمان(عج) خواهند داد.

وی افزود: فتنه سیاهی در پاییز امسال به رهبری استکبار جهانی و صهیونیسم رخ داد؛ مردم با حضور 20 میلیونی خود در راهپیمایی 13 آبان این فتنه را خنثی کردند؛ انقلاب اسلامی ما مثل کوه است اگر کسی چند سنگ به سمت آن پرتاب کند هیچ دستاوردی نخواهد داشت و خودش را خسته کرده است.

سردار دقیقی گفت: پیروزی انقلاب ما نصرت الهی بود؛ دشمنان اسلام و دشمنان ایران بزرگترین جنگ رسانه ای تاریخ بشریت را بر ملت ایران تحمیل می کنند تا به گمان خود بتوانند مردم را فریب بدهند و با خود همراه کنند ولی این تجمع ها و قیام ها و راهپیمایی ها باطل السحر همه آن دشمنی ها خواهد بود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه تبیین کرد: دشمنان؛ جنگ نیابتی، رسانه ای، ترکیبی و هرآنچه داشتند را در 2 سال برنامه ریزی کردند ولی آخرش به آتش زدن چند سطل زباله ختم شد؛ دشمن با دروغ و نیرنگ می خواهد فعالیت ها و دستاوردهای انقلاب را کتمان کند و مردم را مأیوس کند ولی به هدفش نمی رسد چون شما مردم بیدار هستید.

وی تاکید کرد: شهید سلیمانی می گفت محور وحدت دشمن است.  دشمن مشترک همه افراد با هر مذهب و قومیتی آمریکا و صهیونیسم است؛ مردم ما شجاع و بزرگ هستند و رهبری شجاع دارند؛ اگر شجاعت رهبری نبود امنیت ما از بین رفته بود.

سردار دقیقی گفت: از مسئولین کشور چند خواسته داریم، اول اینکه سران فتنه را محاکمه غیابی کنید، رهبران کومله و دموکرات که خون هزاران نفر را در کردستان ریختند و... و دوم اینکه با فساد اداری و اقتصادی به شدت برخورد و تورم را که بر مردم و اقشار ضعیف فشار آورده، کنترل نمایید.

وی کاهش اقتصاد دولتی و توجه به اقتصاد مقاومتی و فعالیت های مردمی و توسعه خصوصی سازی را خواست مردم دانست و گفت: خواسته مردم انتصاب افراد کارآمد در مسئولیت های نظام است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه اضافه کرد: توسعه تولید و توجه به امر اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان خواسته دیگر ما از مسئولین است که جایگاه بالایی در نگاه مسئولان داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار