خبرهای داغ:

اولین سالگرد سردار شهید مهدی مهدوی نژاد در سرخه برگزار شد

اولین سالگرد سردار شهید مهدی مهدوی نژاد، با حضور سردار احمدیان از همرزمان سردار مهدوی نژاد در دوران دفاع مقدس در حسینیه شهدا سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۱۳۸۷
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر اولین سالگرد سردار شهید مهدی مهدوی نژاد و بزرگداشت عملیات والفجر هشت در حسینیه شهدا سرخه با حضور سردار دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

سردار احمدیان از همرزمان سردار مهدوی نژاد در دوران دفاع مقدس در این جمع اظهار کرد: امروز دفاع از جمهوری اسلامی را به تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری از اوجب واجبات دانست. امروز ما در پیچ تاریخی قرار گرفته و دشمن در حال توطئه سازی است؛ چون جمهوری اسلامی میاندار است و جمهوری اسلامی نیازهایی دارد و ما نباید از این نیازها غفلت کنیم جمهوری اسلامی در راس این نیازها است.

سردار احمدی افزود: فضیلت برتر «و اعلی وغایه القصوی» این است که مخاطب را با نیازهای جمهوری اسلامی آشنا کنیم. امروز در نقطه سرنوشت ساز قرار داریم، امام مردم را بیدار کرد روحیه ایمان و مقاومت را تقویت کرد در جنگ ۸ ساله امام غیرت دینی ملت را بیدار و توانستند جوانان ما در مقابل ابر قدرت های جهان ۸ سال مقاومت کنند.

او با بیان اینکه دهه ۹۰ دهه توقف نسبی اقتصاد بود هرکس امید مردم را به آینده تضعیف کرده در سطح دشمن کار کرده چه بداند چه نداند، گفت: ارزانی قیمت نفت، شرطی کردن مذاکرات و عدم مدیریت مسئولان از عوامل ناکارآمدی ما در اقتصاد است.

همرزم سردار مهدوی نژاد بیان داشت: اگر ۱۰ سال مدیران نظام جهادی کار کنند تا به وضعیت دهه ۹۰ برسیم مسئولان شاهکار کردند امروز موشک ما با۲۵۰۰ برد با یک متر اختلاف زده می شود و امروز آمریکایی ها با دیدن عظمت ملت عقب‌نشینی کردند ستاره عمر آمریکا در حال افول است این ستاره و این جوانه در غرب آسیا در حال رویش و تولد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار