خبرهای داغ:

بیانیه سپاه ناحیه شهرستان سرخه در یوم الله 22 بهمن

به مناسبت یوم الله 22 بهمن نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه بیانیه ای منتشر کرد.
کد خبر: ۹۴۹۱۵۸۴
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با یوم الله 22 بهمن ماه سال 1401 نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه بیانیه ای در خصوص اهمیت حضور مردم غیور منتشر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

سلام و درود بی‌پایان خدا بر روح پاک و ملکوتی امام راحل عظیم‌الشأن (ره) و ارواح مقدسه‌ی همه‌ی شهیدان به خون خفته‌ای که جان شیرین خود را در راه نابودی نظام خائن و وابسته‌ی استبداد شاهنشاهی فدا کردند تا انقلاب اسلامی به عنوان کانون جوشان فضایل ملت ایران، به ثمر بنشیند و صبح روح‌انگیز سعادتمندی و اقتدار و رستگاری از افق مقدرات این دیار دین‌مدار، دمیده شود.

ضمن تبریک صمیمانه‌ی فرارسیدن چهل و چهارمین بهار آزادی، همه‌ی اقشار و آحاد ملت مسلمان، متحد و انقلابی ایران اسلامی را به شرکت گسترده و دشمن‌شکن در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن‌ماه و خنثی‌سازی توطئه‌های ابتر و ناکام دشمن در جنگ ترکیبی اخیر علیه مملکت اسلامی‌مان فرا می‌خوانیم و اطمینان داریم که راهپیمایی امسال، پرشکو‌ه‌تر و پرصلابت‌تر از همیشه برگزار خواهد شد و برگ زرین دیگری از کتاب قطور افتخارات ملت انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی، رقم خواهد خورد.

در چنین روزی، آفتاب درخشان شخصیت ممتاز و پیشرو ملت ایران از اسارت ابر‌های ظلمانی طواغیت، رهایی یافت و انوار فروزان آن بر مقدرات این ملت و میهن، تابیدن گرفت و سرنوشت ملت را که در سایه‌ی حاکمیت استبداد تا لبه پرتگاه سقوط و اضمحلال، پیش رفته بود، در مسیر رشد و ترقی قرار داد.

۲۲ بهمن ‌ماه، نماد تجلی قدرت قاهره خداوند بر بیان و بنان ملت متحد و یکپارچه‌ی ایران اسلامی است که توانست بساط ننگین نظام استبدادی را بر چیند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر پایه‌ی خاستگاه دینی و اراده‌ی الهی تک‌تک جمهور ملت، مستقر نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها