خبرهای داغ:

ویژه برنامه دیدار سلیمانی ها در شهرستان سرخه برگزار شد

به مناسبت دهه مبارک فجر، ویژه برنامه دیدار سلیمانی ها با هدف دیدار با رزمندگان و ایثارگران روستا با مشارکت بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۱۸۶۱
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با یوم الله دهه فرخنده و مبارک فجر، بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستا عبدالله آباد در سرخه با حسین رهایی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

اکبر رهایی ضمن تبریک یوم الله 22 بهمن و قدردانی از مردم غیور و حماسی ایران به علت حضور در این حماسه افتخارآفرین در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه «دیدار سلیمانی ها» همزمان با دهه فجر با حضور بسیجیان، دیدار با حسین رهایی از رزمندگان دوران دفاع مقدس انجام و خاطرات آن دوران از زبان او عنوان شد.

او افزود: همچنین محفل انس با قرآن در حسینیه ابوالفضل العباس (ع) عبدالله آباد روستا با حضور مربی قرآنی پایگاه برگزار و با استقبال خوبی از سوی بسیجان و اهالی روستا همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) ادامه داد: مراسم پیاده روی خانوادگی و کوهپیمایی در دهه فجر با حضور بسیجیان و اهالی روستا و برپایی کلاس روشنگری و بیان مسائل روز وسط مربی حلقات صالحین پایگاه از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

رهایی بیان داشت: همچنین مراسم بذر پاشی در مراتع پایین دست روستا توسط اهالی روستا با همکاری بسیجیان انجام شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار