خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اردستان:

۹ دی مثل خورشید باید در عصرحال و آینده بدرخشد

فرمانده سپاه اردستان گفت: نهم دی برای ما مانند یک خورشید بود و در تاریخ و عصر حال و آینده باید بدرخشد.
کد خبر: ۹۴۷۹۹۳۶
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردستان ،سرهنگ روح‌اله صنعتکار امروز به مناست ۹ دی در جمع نمازگزاران اردستان اظهار داشت: نهم دی یک روز ماندگار در تاریخ انقلاب و تاریخ کشور و اثرگذار بر شرایط خاصی بود که خصوصا در سال ۸۸ اتفاق افتاد و تعبیر رهبر انقلاب اسلامی برای این روز همچون ایام‌الله است.

وی افزود: روز نهم دی به عنوان روز حماسه و تاریخ‌ساز کشور ماندگار شد و همان طور که رهبر انقلاب اسلامی بیان کردند باید کاری کرد که این روز از یادها نرود و دشمن می‌خواهد این روز را به فراموشی بسپارد اما نهم دی برای ما مانند یک خورشید بود و در تاریخ و عصر حال و آینده باید بدرخشد.

فرمانده سپاه اردستان گفت: نهم دی روزی بود که مردم به صورت خودجوش در نقاط مختلف و جوان و پیر، زن و مرد و اصولگرا و اصلاح‌طلب نشناخت و همه در برابر دشمن به میدان آمدند تا افرادی که در فتنه ۸۸ مردود شده بودند به آن‌ها یادآوری کنند که نمره خوبی نگرفته‌اند چه آن‌هایی که در داخل و چه در خارج بودند که نقشه آنان در هم پیچید.

وی ابراز داشت: دهه بصیرت از امروز شروع می‌شود و به عنوان یک دهه نمادین رسانه‌ها و مسئولان باید به میدان بیایند و این دهه فقط مختص بسیج نیست یا یکی دو دستگاه فعالیت کنند همه باید جهاد تبیین را داشته باشند و جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی ویژه همه دستگاه‌ها است که به صورت دستورالعمل هم از هیئت دولت برای همه ابلاغ شده است و در این رابطه تبیین در همه سطوح و همه قشرها با هم افزایی که وجود دارد باید اتفاق بیفتد خصوصا نسل جوانی که فکر و ذهنشان با فضای مجازی عجین است.

صنعتکار بیان کرد: آماری را در کشور مشاهده کردم که بالغ بر ۱۲ ساعت جوانان در فضای مجازی هستند و متوسط آمار این است و در دنیا در دو سه کشور اولی هستیم که جوانان آن در فضای مجازی الوده سیر می‌کنند و چه خوب است که در این دهه جوانان را در برابر فتنه‌ها بیمه کنیم تا مشکلاتی را نداشته باشیم.

فرمانده سپاه اردستان تاکید کرد: حضور شهدا به صورت نمادین هم یک تبیین است که وارد شهرها می‌شود و اساسا برای این انقلاب رفتند تا بماند و حجاب از سر بانوان ما نیفتد و باید کاری کنیم تا دشمن به اهدافش نرسد و رهبر انقلاب یک جهاد تبیین از ما خواسته است که باید ما انجام دهیم.

وی گفت: استقبال از شهدای گمنام در منطقه اردستان یک تو دهنی به دشمنان و منافقان انقلاب و اسلام بود و ماه دی یک ماه عجیب است و حا ج قاسم مرد اول بین‌المللی در این دهه به شهادت رسیده و در قلب این دهه قرار دارد.

وی با بیان اینکه فتنه اخیر در برابر فتنه ۸۸ خیلی کوچکتر بود، افزود: فتنه نهم دی فتنه عجیبی بود که مردم با استعانت از خداوند این حماسه را آفریدند و در فتنه اخیر هم دیدید که چه کردند که باید برای جوانان تبیین کنیم و اگر تاکنون در برابر همه فتنه ها پیروز شده‌ایم نسخه درمان آن تبیین است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار