خبرهای داغ:

دوره توانمندسازی مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین در نجف آباد

حجت الاسلام رنجبر مسئول تعلیم وتربیت استان در دوره توانمندسازی مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین که در سالن اجتماعات شهید محلاتی برگزار گردید اظهار داشت: افضل الاعمال در فرمایش امام صادق (علیه السلام) نماز اول وقت، نیکی به والدین، جهاد در راه خدا که شامل جنگ نظامی، جنگ فرهنگی و جنگ نرم است.
کد خبر: ۹۴۷۸۰۷۸
|
۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، حجت الاسلام رنجبر مسئول تعلیم وتربیت استان در دوره توانمندسازی مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین که در سالن اجتماعات شهید محلاتی برگزار گردید اظهار داشت: افضل الاعمال در فرمایش امام صادق (علیه السلام) نماز اول وقت، نیکی به والدین، جهاد در راه خدا که شامل جنگ نظامی، جنگ فرهنگی و جنگ نرم است.
وی افزود: یک مربی می بایست از ویژگی های یک انسان مومن از جمله مرکب نیرومند، تصمیم گیری عاقلانه ، صبر، حیا و علم و دانش برخوردار باشد و کلام و سخن مربی باید مربا و چسبنده و جدید و نو باشد.
حجت الاسلام و المسلمین رنجبر در پایان خاطرنشان کرد: یک مربی باید از روش های مختلف در بیان احکام استفاده نماید تا موفق باشد که چند نمونه از این روش ها عبارتنداز : 1- روش سمعی و بصری و عملی 2- روش نظارت و بیان نقایص 3- روش آموزش غیر مستقیم 4- روش قاعده ای 5- روش رمزگذاری 6- روش مقایسه ای 7- روش معمایی 8- روش طرح سئوال و... که می بایست توسط یک مربی نمونه بکارگیری شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار