خبرهای داغ:

دوره توانمندسازی سرگروه های صالحین و نقش آفرین در شهرستان سرخه برگزار شد

مسئول تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه از برگزاری دوره چهار روزه توانمندسازی سرگروه های صالحین و نقش آفرین ویژه برادران و خواهران در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۷۳۷۰
|
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، دوره توانمندسازی سرگروه های صالحین و نقش آفرین حوزه مقاومت امام موسی بن جعفر (ع) برادران و حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه در طی چها روز به همت کارگروه تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در سطح حوزه مقاومت برگزار شد.

سید مسعود موسویان مسئول تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در حاشیه برگزاری این دوره در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته دوره توانمند سازی مربیان و سرگروه های صالحین در طی چهار روز با حضور سرگروه های حلقات صالحین پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی در مسجد جمعه در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار و تاکنون سرگروه ها در دو روز از جلسات شرکت کرده اند.

او افزود: این دوره ها با موضوعات وظایف سرگروه، مخاطب شناسی، اصول و فنون مشاوره، کلیات تربیت اسلامی، اردو داری، مساله شناسی، انسان شناسی و موضوعات دیگر با حضور حجت الاسلام و المسلمین شجاع مدیر امور اساتید، مربیان و مبلغان تعلیم و تربیت سپاه قائم آل محمد استان سمنان در حوزه مخاطب شناسی، حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخه با محوریت اصول و فنون مشاوره، حجت الاسلام و المسلمین الهی مربی پایگاه ابوالفضل العباس مومن آباد در حوزه کلیات تربیت اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین حسین احسانی مربی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در حوزه وظایف سرگروه برگزار می شود.

مسئول تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه اضافه کرد: این دوره ها با این موضوعات ویژه خواهران با حضور حجت الاسلام و المسلمین شجاع، حجت الاسلام و المسلمین اشرف (امام جمعه و استادیار صالحین)، زهرا مهدوی نژاد سرمربی شبکه تربیتی صالحین خواهران و مریم مونسان مشاور نیروی انتظامی شهرستان در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در حال برگزاری است.

موسویان ادامه داد: همچنین برای سرگروه هایی که در سمنان ساکن هستند نیز دوره به صورت تجمیع خواهر و برادر در سمنان با حضور این اساتید در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار