خبرهای داغ:

عزت و اقتدار ملت ایران مدیون رزمندگان و ایثارگران است

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: عزت، اقتدار، پیشرفت و سربلندی کنونی ملت ایران مرهون جانفشانی‌ها و رشادت‌های شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران است.
کد خبر: ۹۴۷۷۵۱۱
|
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با رزمندگان دوران دفاع مقدس، در این هفته همراه با حجت الاسلام و المسلمین نطنزی امام جمعه موقت شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی با حسن‌ انصاری فرد، محمد تقی ابراهیمی و غلامرضا ابراهیمی از رزمندگان دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ ادهم در این دیدارها اظهار کرد: عزت، اقتدار، پیشرفت و سربلندی کنونی ملت ایران مرهون جانفشانی‌ها و رشادت‌های شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران است.

او ضمن تکريم و تجلیل از ایثارگران و رزمندگان به‌ علت حضور داوطلبانه در دوران پرافتخار دفاع مقدس جهت‌ دفاع از کشور افزود: هشت سال ایستاگی و فداکاری رزمندگان و خانواده آنان، درسی برای زیاده خواهان و متجاوزان بود تا بدانند ملت ایران همواره با سلاح ایمان دشمنان نظام را در هر سطحی از قدرت شکست خواهد داد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با اهمیت انتقال‌ فرهنگ مقاومت‌ به‌ نسل امروز خاطرنشان کرد: رزمندگان و ایثارگران همچنان باید با شور و انگیزه دوران هشت سال دفاع مقدس در همه میدان ها حضور پر رنگ داشته باشند و تجربیات خود را به نسل های جدید منتقل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها