خبرهای داغ:

زمین چمن مصنوعی در سرخه افتتاح شد

رئیس اداره آموزش و پرورش سرخه از افتتاح زمین چمن مصنوعی در قالب طرح شهید سلیمانی برای دانش آموزان در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۷۶۲۷
|
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، زمین چمن مصنوعی در مجتمع ورزشی فرهنگ شهر سرخه با حضور ایمانی معاون فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان به بهره برداری رسید.

مریم آشور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخه در این مراسم اظهار کرد: امروز دانش آموزان در کنار فضایل اخلاقی اسلامی، زیبا شناسی، فناوری، اقتصادی و سیاسی باید علم تربیت بدنی و سلامت را داشته باشند تا با جسمی چالاک و سالم به دنبال علمی مفید و مطالعه ای مستمر باشند.

او افزود: بهینه سازی، متناسب سازی و تبدیل به احسن کردن فضاهای ورزشی درون مدرسه ای با هدف افزایش تحرک بدنی دانش اموزان، اصلاح ساختار قامتی، افزایش شادی و نشاط و پویایی و کاهش آسیب های اجتماعی و تحویل نسلی سالم و بانشاط به جامعه از مهم ترین اهداف اجرای این طرح است.

در ادامه داودی معاون سواد آموزی استان نیز در سخنانی تربیت نسل آگاه، متدین و سالم را از مهمترین اهداف اجرای این پروژه در طرح شهید سلیمانی دانست و بر استفاده صحیح از فضاهای ورزشی برای رسیدن به اهداف متعالی مد نظر تاکید کرد.

لازم به ذکر است این زمین چمن مصنوعی در 650 متر مربع با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و اعتبارات خیری و برون سازمانی به بهره برداری رسیده است .

همچنین اجرای سرود دانش آموزی و انجام حرکات ورزشی از حاشیه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها