خبرهای داغ:
فرمانده گردان قرارگاه لشکر14امام حسین(علیه السلام) خبرداد:

جلسه انس و الفت نیروهای وظیفه با فرماندهان لشکر14امام حسین(علیه السلام)

به منظور ارتقاء روحیه و انگیزه نیروهای وظیفه جلسه انس والفت نیروهای وظیفه با فرماندهان لشکر14امام حسین(علیه السلام)، با حضور معاون هماهنگ کننده، فرمانده گردان قرارگاه، مسئول قضایی، مسئول مدیریت نیروهای وظیفه و کلیه نیروهای وظیفه لشکر14امام حسین(علیه السلام) در محل حسینیه ثارالله این لشکر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۷۵۵۷۰
|
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج  و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر مقدس 14 امام حسین (علیه السلام)، به منظور ارتقاء روحیه و انگیزه نیروهای وظیفه جلسه انس والفت نیروهای وظیفه با فرماندهان لشکر14امام حسین(علیه السلام)، با حضور معاون هماهنگ کننده، فرمانده گردان قرارگاه، مسئول قضایی، مسئول مدیریت نیروهای وظیفه و کلیه نیروهای وظیفه لشکر14امام حسین(علیه السلام) در محل حسینیه ثارالله این لشکر برگزار گردید.

در ابتدا این جلسه فرمانده گردان پشتیبانی قرارگاه به بیان برخی از مسائل و نیازهای جاری نیروهای وظیفه پرداخت و از عزم جدی مسئولان برای برطرف کردن مشکلات خبر داد همچنین وی خبر افتتاح حمام جدید در کنار آسایشگاه نیروهای وظیفه را اعلام کرد.

در ادامه معاون هماهنگ کننده لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) پس قدردانی از عملکرد خوب نیروهای وظیفه در سنوات گذشته اظهار امیدواری کرد که در ادامه نیز همکاری نیروهای وظیفه فعلی با دیگر کارکنان لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) منجر به عملکرد مشابه و بهتر آن‌ها گردد.

این مسئول بیان داشت: پیامبران الهی به عنوان رهبران و هدایتگران جوامع بشری، برای انجام رسالت خود، بیشترین انس و الفت و ملاطفت را با امت های  خویش داشته اند تا از این طریق، زمینه جذب مخاطبان خود به سوی هدایت الهی و تعالی انسانی را مهیا کننددر قرآن میخوانیم که:  پس به برکتِ‏ رحمت الهى، با آنان نرمخو و پُر مِهر شدى، و اگر تندخو و سختدل بودى قطعاً از پیرامون تو پراکنده مى‏ شدند پس، از آنان درگذر و برایشان آمرزش بخواه، ودر کارها با آنان مشورت کن.

معاون هماهنگ کننده لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) در ادامه به ابلاغ مصوبات آخرین جلسه کمیسیون نیروهای وظیفه پرداخت و فرمانده گردان قرارگاه تمامی بندهای مصوبه جلسه قبلی را به ایشان اعلام کرد.

در پایان این مراسم نیز نیروهای وظیفه مسائل و سوالات و مشکلات خود را در حضور معاون هماهنگ کننده، مسئول قضایی و انضیاطی و مسئول مدیریت نیروهای وظیفه ارائه کردند تا بطور جدیت به آن رسیدگی گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار