خبرهای داغ:
تحت عنوان راهیان پیشرفت انجام شد؛

بازدید دانش آموزان نایینی از شرکت تولید قطعات خودرو در نایین

در راستای برگزاری اردوهای علمی پژوهشی پیشرفت ، دانش آموزان کلاس دهم ریاضی دبیرستان دوره متوسطه دوم شهید مصطفی چمران شهرستان نایین از یکی از شرکت های تولید قطعات خودرو بازدید کردند.
کد خبر: ۹۴۷۰۳۶۱
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از نایین"در سومین روز هفته مبارک بسیج ،به همت معاونت علمی پژوهشی بسیج و با هماهنگی مدیریت آموزش و پرورش ، اردوی نیم روزه بازدید از مراکز علمی پژوهشی در قالب راهیان پیشرفت صورت پذیرفت .

  در این اردوی نیم روزه، دانش آموزان کلاس دهم دبیرستان شهید مصطفی چمران نایین ، خط تولید اولین  شرکت تولید کننده پمپ هیدرولیک دنده ای در ایران رامورد بازدید قرار دادند.

محمد علی مفیدی نائینی، مدیر عامل این شرکت  در دیدار با دانش آموزان  در سالن جلسات این شرکت، اظهار داشت: شرکت ما، اولین تولید کننده پمپ هیدرولیک دنده ای در ایران و همچنین تولیدکننده تجهیزات جانبی هیدرولیک و فورج قطعات فولادی در راستای تحقق توسعه صنعتی است.

وی خطاب به دانش آموزان این مقطع تحصیلی گفت: علم یک درجه از رشد انسان است. درجه دوم صرف فعل خواستن است. شرکت آرافن امروز محصولاتی تولید می‌کند که در خاورمیانه حرف برای گفتن دارد و این در حالی است که تمام مهندسین شرکت، بومی هستند.

مدیرعامل شرکت تولید قطعات خودرو در نایین ادامه داد: به خود افتخار کنید؛ چرا که بستر و زمینه، علم ودانش، امکانات و دیگر گزینه های مورد نیاز برای شما فراهم است و فقط نیازمند همت و تلاش برای رسیدن به اهداف مطلوب خود هستید.

وی افزود: ما مفتخریم که یک تکه فولاد را به قطعه ای با ارزش تبدیل می کنیم‌ و این قطعه مهم برای کشور، باعث عدم وابستگی به خارج شده است.مجموعه ما با ۱۱ زیر مجموعه، ۱۴ نوع محصول تولید می‌کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار