خبرهای داغ:

آیین تجلیل و نکوداشت ۲۸۰ بانوی شهیده شهر اصفهان

کد خبر: ۹۴۶۹۸۲۰
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) ؛ آیین تجلیل و نکوداشت ۲۸۰ بانوی شهیده شهر اصفهان به مناسبت سالروز ایثار و شهادت استان اصفهان در آبان ماه 1401 از ساعت ۹ صبح الی ۱۱:۳۰ در تالار هنر واقع در میدان لاله با سخنرانی سرکار خانم کلاهدوزان عضو شورای اسلامی شهر اصفهان و سرکار خانم اصلانی استاد دانشگاه و رییس سابق بسیج جامعه زنان وجناب آقای مقیمی معاون وزیر ارشاد و اجرای گروه سرود فانوس همراه با رونمایی از اینفوگرافی شهدای زن و تجلیل از سه تن از خانواده های شهیدان شیرانی و سیفی و مهدوی و کشیدن تابلوی نماد شهدای زن با آتش توسط سرکار خانم مرضیه هوشمند منتخب برنامه عصر جدید و سخنرانی سرکار خانم زارع دوست شهید زهره بحرینیان و تقدیر از ایشان توسط نماینده آستان قدس رضوی و هنرنمایی سرکار خانم آرزو جعفری منتخب برنامه عصر جدید در اجرای تئاتر مادر شهید و شعر خوانی شاعر عزیز خانم قادری برگزار شد.

در این مراسم رئیس سابق بسیج جامعه زنان گفت : در فتنه های اخیر اگر شناخت و بینش ما عمیق نباشد با مشکل مواجه خواهیم شد و نمی توانیم شایعات ، فتنه ها و تلاش های دشمن را هضم کنیم و ممکن است دچار لغزش شویم.
دکتر اصلانی افزود : ما باید روند جریان حق را دنبال کنیم و سعی کنیم این فضا را بشناسیم خصوصا در زمینه زن و خانواده که وظیفه ما خانمها در مرحله اول این مسئله است.
وی همچنین با اشاره به ۲۸۰ شهدای گرانقدر اصفهانی اظهار داشت : این ۲۸۰ گوهر تابناک که کارنامه درخشان دارند به ما می گویند زن چگونه باید باشد و چطور موقعیت، جایگاه و هویت خود را بشناسد و ثبات قدم نشان بدهد. این ثبات قدم خیلی مهم است که ما با ظرفیت سازی درونی یمان بتوانیم ثبات قدم پیدا کنیم.
رئیس سابق بسیج جامعه زنان افزود : ما با پیدا کردن ثباتی قوی و درونی می توانيم همه تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم و با یک نگاه خوش بینانه به پیروزی حق باعث می شود حل مسئله کنیم و بتوانیم فرصت ها را بشناسیم و از دل همه تهدیدات و سختی هایی که برای ما رقم می‌خورد فرصت ها را بوجود آوریم.فرصتی که از برون گرا شدن جوانان مان شکل گرفته به نفع جبهه حق و امید به آینده و رفتن به سوی باورهای دینی و اعتقادات و امید پیروزی حق بهره مند شد.
وی در ادامه گفت : تمام دنیا نگاهش احترام به زن مسلمان است دنیا به دنبال این الگو است و تاثیرات حجاب و وجود جنبش های اسلامی درغرب دیده می شود که حرکت های بزرگی است در زمینه حجاب و در غرب عزت و احترام زن با پوشش سر دیده می شود که یک جریان حیات بخش و خانواده محور است و باید ایستادگی و مقاومت داشته باشیم .
وی خاطرنشان کرد : باتوجه به سخنان مقام معظم رهبری ما باید کرسی های آزاد اندیشی را انجام دهید تا جوانان حرفهای خود را بیان کنند و همچنین با بهره گیری از ظرفیت خانواده معظم شهدا بتوانیم در دانش آموزان و دانشجویان تحول و شورآفرینی و انگیزه ایجاد کنیم و با یکپارچه و هوشمندانه عمل کردن در یک حرکت منسجم و هماهنگ ، هدف های دشمن را خنثی کنیم وجامعه را از سستی بیرون آوریم و با گفتمان علمی و با انگیزه دادن به جوانان در عرصه علم و فناوری و حمایت از دانش بنیان و شناساندن و معرفی آنها به مردم بخصوص پیشرفت های علمی که در زمینه پزشکی و صنایع موشکی داشتیم این تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم و ایران عزیز را بسازیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار