خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان:

بسیج انسجام نیروهای مردمی برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است / اجرای 60 برنامه ویژه هفته بسیج در چادگان

سرهنگ بخشی: بسیج انسجام نیروهای مردمی برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است. علاج مشکلات و مسائل کشور، عمل جهادی و انقلابی است و این عمل جهادی و انقلابی شاخصه اصلی حرکت های بسیج است.
کد خبر: ۹۴۶۹۶۶۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از چادگان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، طی یک نشست خبری،ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای اسلام به ویژه شهدای حوادث اخیرگفت: سند راهبردی ده ساله در مجموعه بسیج، با شعار های محوری « بسیج خدمتگزار مردم» و «بسیج پاره تن مردم» از سال 1400 برنامه فرا روی ما بوده که برهمین اساس در هفته بسیج امسال که از 29آبان شروع شده و تا 5آذر ادامه دارد شعار «بسیج خدمتگزار ملت ایران» محور برنامه ها قرار گرفته است.

سرهنگ پاسدار علی بخشی در جمع اصحاب رسانه بیان کرد: بسیج انسجام نیروهای مردمی برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است. بنا به فرموده مقام معظم رهبری علاج مشکلات و مسائل کشور، عمل جهادی و انقلابی است. این عمل جهادی و انقلابی شاخصه اصلی حرکت های بسیج است.

سرهنگ بخشی در ادامه یاد آور شد: در سند راهبردی 10 ساله 9قرارگاه وجود دارد از جمله: قرارگاه های دفاعی امنیتی -  فرهنگی و اجتماعی - علم و فن آوری - اقتصاد مقاومتی - سازندگی و محرومیت زدایی - فضای مجازی و رسانه  - و قرارگاه تعالی سازمانی؛ که برنامه های هفته بسیج را در قالب این 9 قرارگاه اجرا می کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج افزود: امسال 60 عنوان برنامه در این قرارگاه ها طرح ریزی کرده ایم که در این هفته در حال برگزاری است از جمله:

  • فضاسازی و تبلیغات محیطی اماکن بسیج
  • افتتاح پروژه های عمرانی که در سال جاری احداثشده و آماده بهره برداری هستندشاملِ 4 باب منزل محرومین در روستاهای اورگان، پرمه سفلی، چشمندگان و انالوجه؛استخر ذخیره آب کشاورزیدر روستای ونک سفلی؛ خانه عالم در روستای فراموشجان؛ مرمت مسجد روستای فراموشجان؛ مرمت و دیوار نویسی مدارس روستاهای گشنیزجان، اورگان و شهر چادگان.
  • پرداخت تسهیلات به 21 طرح اشتغالزایی به مبلغ یک میلیارد و صدو پنجاه میلیون تومان
  • دریافت 75 تن قیر رایگان و اجرای آسفالت در جاده های روستایی و بین مزارع و پایگاه های بسیج با هماهنگی فرمانداری و بخشداری ها
  • اجرای برنامه های فرهنگی از جمله محفل انس با قرآن، یادواره شهدا، دعای کمیل و دعای ندبه، محفل ادبی شعر بسیج، جشنواره فرهنگی شعر بسیج
  • در قرارگاه فرهنگی اجتماعی، نشست های بصیرتی و جهاد تبیین برای اقشار مختلف مردم و نهضت تبیین در فضای مجازی با عنوان رزمایش ثامن 27 را اجرا می کنیم.
  • در حوزه دفاعی و امنیتی: شامگاه یاد یاران با حضور بسیجیان پیشکسوت و تجلیل از آن ها؛ اجرای گشت های اطلاعاتی، رضویون و عملیاتی؛ فراخوان گردان های بیت المقدس در برنامه های فرهنگی و اجتماعی
  • در قرارگاه تعلیم و تربیت: حضور حلقه های صالحین در میعادگاه های نماز جمعهبا عنوان میقات صالحین
  • گلباران قبور شهدا در تمام گلزار های شهدای شهرستان
  • برگزاری جلسه شورای اداری با محوریت ارائه گزارش خدمات یکساله بسیج و برنامه ریزی شورای تحول محله
  • در موضوع سبک زندگی اسلامی: برنامه دختران حاج قاسم، کارگاه های آموزشی سبک زندگی اسلامی ، فرزند آوری و تربیت فرزند
  • در معاونت اجتماعی: افتتاح و راه اندازی خانه مهر مرکز مشاوه قبل از ازدواج، پیشگیری از طلاق و تحکیم بنیان خانواده؛ اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند با عنوان طرح کرامت؛ افتتاح کارگاه های مشاغل خانگی از جمله ریسندگی، بافندگی، قالیبافی و خیاطی

و مهم ترین برنامه، همایش بزرگ بسیجیان، خانواده ایثارگران و جانبازان و مسئولین شهرستان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار