خبرهای داغ:
به همت گردان ۱۰۷امام حسین(ع) اجرا شد:

اجرای میدان تیر تخصصی سلاحهای سبک توسط بسیجیان گردان ۱۰۷امام حسین(ع)

به منظور بالا بردن توان رزمی بسیجیان، برنامه میدان تیر تخصصی سلاحهای سبک با حضور مربیان مجرب وبسیجیان گردان ۱۰۷ امام حسین (علیه السّلام) در محل اردوگاه قدس درچه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۶۸۴۷۰
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبر گزاری بسیج و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر مقدس ۱۴حضرت امام حسین (علیه السلام)، به منظور بالا بردن توان رزمی بسیجیان، برنامه میدان تیر تخصصی سلاحهای سبک با حضور مربیان مجرب وبسیجیان گردان ۱۰۷ امام حسین (علیه السّلام) در محل اردوگاه قدس درچه برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۰۷امام حسین(ع) در رابطه با این خبر گفت: فرمانده کل قوا خطاب به نیروهای مسلح فرموند: همه دستگاهها اعم از وزارت دفاع تا ارتش و سپاه باید آمادگی های نظامی و دفاعی خود را روز به روز افزایش دهند و این به منزله یک دستور العمل رسمی است، لذا در راستای ایجاد آمادگی رزمی و بالا بردن توان دفاعی و افزایش حفظ انسجام  بسیجیان،  گردان۱۰۷ امام حسین(علیه السلام) اقدام به برگزاری میدان تیر سلاح‌های تخصصی  نمود.

وی افزود: در این برنامه بسیجیان به صورت تئوری و عملی با سلاح های تخصصی  مختلف آشنا شده و آموزش های کامل احداث مواضع و برپایی انواع سلاح تخصصی و نحوه استفاده از آن را فرا گرفتند.

این فرمانده در ادامه بیان کرد: برگزاری میادین تیر تخصصی علاوه بر جذابیت و اهمیت آن نقش به سزایی در حفظ انسجام بسیجیان داشته و نظر سنجی های عزیزان بسیجی این امر را تأیید نموده است .

این فرمانده در پایان افزود:اجرای میدان تیر تخصصی زمینه ساز اجرای با کیفیت تر برنامه هایی مانند تمرین تاکتیکی گردانی است که در آن بسیجیان می بایست به صورت تاکتیکی و تکنیکی از این سلاح ها استفاده نموده ودر  عملیات های مختلف به تناسب بتوانند از همه نوع سلاحها استفاده نمایند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار