خبرهای داغ:
با حضور نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام) انجام شد:

برگزاری همایش انس و الفت سربازان پادگان شهید اژدری لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام)

به مناسبت ارج نهادن به کرامت سربازان همایش سربازان وبرنامه انس والفت با حضور نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام) و هیئت همراه ومسئولین پادگان شهید اژدری لشکر ۱۴ امام حسین علیه السلام در نماز خانه این پادگان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۶۶۷۸۹
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ،به نقل از وابط عمومی لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت ارج نهادن به کرامت سربازان همایش سربازان وبرنامه انس والفت با حضور نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام) و هیئت همراه ومسئولین پادگان شهید اژدری لشکر ۱۴ امام حسین علیه السلام در نماز خانه این پادگان برگزار گردید.

در این همایش حجت الاسلام رئیسیان به فتنه جدید در سطح جامعه اشاره نمود و گفت: ابعاد مختلف این فتنه وقتی برای مردم روشن می شود که غبار آن فرو نشیند.

نمایندگی ولی فقیه در لشکر امام حسین (علیه السلام) افزود: جوانان امروز جامعه نباید فریب دشمنان انقلاب به خصوص شبکه های معاند ومجازی را بخورند واز سیاه نمایی از راه واعتقادات خود مایوس شوند.

وی بیان داشت: دشمن امروز از دریچه آزادی زنان وارد این فتنه شده است و آتش افروزی می کند ولی آیا با محقق شدن این امر دست از دشمنی برمی دارد؟

این سخنران خاطرنشان کرد هدف دشمن ایجاد اختلاف در بین مردم ودر انتها تجزیه ایران به ایالات مختلف به دلخواه خودش می باشد .

لازم به ذکر است در ابتدای این همایش فرمانده پادگان اژدری گزارشی از فعالیت های این پادگان ارائه نمود، ودر پایان هدایایی به رسم یادبود به نیروهای وظیفه این پادگان اهدا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار