خبرهای داغ:
گردان فاتحین لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) برگزار کرد:

جشن وحدت همراه با تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

به مناسبت هفته وحدت جشن میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) و حضرت امام صادق (علیه السلام) با حضور گردان یکم فاتحین و خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مکان گلستان شهدا قطعه مدافعان حرم برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۶۳۴۰۵
|
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت هفته وحدت جشن میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) و حضرت امام صادق (علیه السلام) همراه با تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا  با حضور گردان یکم فاتحین و خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم  در مکان گلستان شهدا قطعه مدافعان حرم برگزار گردید.

فرمانده گردان یکم فاتحین با اعلام این خبر گفت: جشن وحدت  با حضور  خانواده معظم شهدای مدافعان حرم و مدافعان امنیت همراه با اهدای لوح تقدیر از طرف فرمانده محترم لشکر ۱۴ مقدس امام حسین (علیه السلام) با حضور جانشین محترم جناب سرهنگ امینی توسط رزمندگان گردان یکم فاتحین قمر بنی هاشم لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام) در گلستان شهدا قطعه مدافعان حرم برگزار گردید.

این فرمانده در ادامه افزود: این برنامه توسط رزمندگان و بسیجیان گردان و با حضور قشرهای مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا و بسیجیان برگزار گردید.

 این فرمانده در پایان گفت اجرای گروه سرود نورمبین و برپایی ایستگاه صلواتی از جمله برنامه‌های فرهنگی برگزار شده این گردان بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار