خبرهای داغ:
به مناسبت هفته وحدت برگزار شد:

مراسم گرامیداشت شهدای دفاع مقدس شهرستان اردستان با حضور فرمانده لشکر14امام حسین(علیه السلام)

به مناسبت میلاد ختمی مرتبت حضرت محمدمصطفی(صل الله علیه واله وسلم) وهمچنین هفته وحدت، مراسم گرامیداشت شهدای دفاع مقدس با حضور فرمانده لشکر14امام حسین(علیه السلام) به همراه پایوران و بسیجیان گردان ۱۱۸امام حسین (علیه السلام) در محل روستای کچورستاق شهرستان اردستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۶۲۵۵۷
|
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج وبه نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت میلاد ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی (صل الله علیه واله وسلم) وهمچنین هفته وحدت، مراسم گرامیداشت شهدای دفاع مقدس با حضور فرمانده لشکر14امام حسین(علیه السلام)، مردم محلی، خانواده شهدا، پایوران و بسیجیان گردان ۱۱۸امام حسین (علیه السلام) در در محل روستای کچورستاق شهرستان اردستان برگزار گردید.

سردار هاشمی پورفرمانده لشکر ۱۴امام حسین(علیه السلام) که به عنوان سخنران مراسم در این مراسم حضور داشت، ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس فرمایشات خود را با این جمله  مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) شروع کرد که فرمودند: زنده نگاه داشتن نام و یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست، وشهدای اتقلاب اسلامی به قیمت خون خود آبروی اسلام و قرآن را حفظ کردند آغاز و در ادامه به سیره شهدا،اخلاق؛ رفتار و وصیت نامه شهدا دراین باره پرداخت.

 این فرمانده در ادامه افزود: آرامش و امنیت امروز انقلاب اسلامی مرهون  رشادتها وجانبازی این شهدای عزیز و گرانقدر می باشد. ایشان همچنین در ادامه در مورد فضای مجازی و تهدیدات در این زمینه و همچنین شبیخون فرهنگی دشمن باتوجه به آشوب های اخیر در کشور مطالبی را بیان نمودند.

سردار هاشم پور همچنین نام و یاد شهدای لشکر ۱۴امام حسین (علیه السلام)  در جنگ تحمیلی و همچنین شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت حادثه تروریستی جاده خاش زاهدان را گرامی داشتند.

لازم به ذکر است که این مراسم با قرائت زیارت عاشورا شروع و در پایان مداح اهل بیت برادر میرفهیمی به نوحه خوانی برای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) پرداخت وجمع حاضر به یاد مصائب امام شهدا و اهل بیت علیهم السلام به عزاداری پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار