خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج دهاقان؛

برگزاری 85 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در دهاقان

جانشین ناحیه مقاومت بسیج دهاقان گفت: با بیان این‌که ۸۵ برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان دهاقان برگزار می‌شود گفت: گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و تبیین این هفته وظیفه‌ای همگانی است.
کد خبر: ۹۴۵۷۹۷۳
|
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان، عماد بهرامی جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان دهاقان با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاعی که در آن دوران توسط رزمندگان ما انجام شد خیلی مقدس است و باید ماندگار شود.


وی با تأکید بر این‌که روحیه ایثار و فداکاری باید به نسل جدید منتقل شود گفت: خاطرات آن دوران باید برای جوانان و نوجوانان تبیین شود، فرماندهان و رزمندگان آن دوران به خوبی می‌توانند این تبیین را انجام دهند.


بهرامی ادامه داد: پیروزی عزت‌مندانه ما در ۸ سال دفاع مقدس، نتیجه فرماندهی و ابتکارات امامین انقلاب و تکیه بر توان مردمی با توکل بر خداوند متعال است.


جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان گفت: جنگ را مردم با کمترین امکانات اداره کردند و این مردم سرمایه ارزشمندی هستند، تقوا و ایمان عشقی در در دل مردم ایجاد کرد که زن و مرد در سنین مختلف به هر طریقی توان داشتند از میهن دفاع کردند.

 

وی بیان کرد: جنگ تحمیلی جنگ پیچیده‌ای بود و ابرقدرت‌ها نیز در مقابل ما وجود داشتند، ما در زمان جنگ حتی سیم خاردار هم نداشتیم و کمترین تجهیزات مقابل دشمن ایستادیم.

 

بهرامی با بیان این‌که جنگ تحمیلی موجب قدرت‌مند شدن ما و شکوفا شدن استعدادها در کشور شد گفت: هم اکنون در بسیاری از عرصه‌ها حرف‌هایی برای گفتن داریم، در حوزه موشکی هم در برد و هم در نقطه‌زن بودن در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم.

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان گفت: جنگ تحمیلی برکات زیادی را برای ما به دنبال داشت: امنیت، آرامش، خودباوری و قدرت در دیپلماسی بخشی از برکات ارزشمند دفاع مقدس برای ما بوده است.

 

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان دهاقان گفت: همزمان با اولین روز دفاع مقدس صبح‌گاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور بسیجیان و مسؤولین را با شعار «ما قوی هستیم» در جوار گلستان شهدای شهر دهاقان داشتیم، همچنین در عصر روز پنج‌شنبه غبارروبی را در گلزارهای شهدای شهر و روستا داشتیم.


بهرامی بیان کرد: برنامه باشکوهی برای رزمندگان به مناسبت‌ هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد و در این گردهمایی که خانواده رزمندگان نیز حضور دارند، برنامه‌های متنوعی گنجانده شده است.


جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان گفت: در روز جمعه اول مهرماه همایش پیاده روی خانوادگی، میقات صالحین و میزخدمت را نیز در مکان برگزاری نماز جمعه داشتیم.


وی در ادامه با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام پایانی ماه صفر اظهار داشت: با همکاری هیئات مذهبی شهرستان، در روز شهادت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت رسول اکرم(ص) حرکت قافله عزا انجام و در مکان گلستان شهدا که نقطه پایانی مراسم بود، مراسم روضه و سخنرانی برگزار شد، همچنین موکب‌هایی نیز در مسیر حرکت عزاداران برپا شد.


بهرامی با بیان این‌که در سه نقطه از شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه شهید آبروی محله برگزار می‌شود گفت: محله عطاآباد شهر دهاقان و روستاهای دزج و قمیشلو امسال مجری این برنامه هستند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان برگزاری مسابقات بومی محلی، کارگاه‌های مادرانه، شبی با شهدا، رژه موتوری، نشست‌های بصیرتی، پخش کلیپ خاطرات رزمندگان در فضای مجازی، برپایی موکب هنری، اعزام گروه جهادی به مناطق محروم و افتتاح طرح‌های قرارگاه‌های جهادی، توزیع لوازم التحریر و بسته‌های معیشتی و تجلیل از جهادگران فضای فضای را بخش دیگری از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان دهاقان بر شمرد.

وی با بیان این‌که ۸۵ برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان دهاقان برگزار می‌شود گفت: گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و تبیین این هفته وظیفه‌ای همگانی است.


بهرامی با اشاره به بازگشایی مدارس و آغاز فرایند تعلیم و تربیت به صورت حضوری گفت: در اولین روز از آغاز سال تحصیلی زنگ ایثار و مقاومت در تمامی واحدهای آموزشی شهرستان نواخته شد که این امر در ۹ مدرسه نیز به صورت نمادین با حضور مسؤولین شهرستان و بخش انجام شد، در طول هفته دفاع مقدس اعزام راویان دفاع مقدس نیز برنامه‌ریزی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار