خبرهای داغ:
تجلیل از خانواده شهدای کارمند شهرستان نطنز

خانواده شهدای کارمند شهرستان نطنز به مناسبت هفته دولت تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ؛ این آیین با حضور امام جمعه ، فرماندار ، فرمانده سپاه ناحیه نطنز و روسای ادارات در محل فرمانداری شهرستان نطنز برگزار شد و با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۴۵۴۴۷۴
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰

سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده فرمانده سپاه ناحیه نطنز  در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دولت ویاد و خاطره  شهیدان رجایی و باهنر ، گفت؛  از دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران روحیه می گیریم و انگیره برای خدمات رسانی دو چندان می شود .

سرهنگ شبانی زاده افزود؛ بر اساس منویات مقام معظم رهبری اقتدار و استقلالی که امروز جمهوری اسلامی دارد به برکت خون شهدا است. 

وی ابراز داشت؛  شهدا لایق و شایسته مقام شهادت بودند و سلوک و منش زندگی آنها در زمان حیاتشان گواه بر این مدعاست.

فرمانده سپاه ناحیه نطنز افزود؛ تلاش برای خدمت رسانی به خانواده های شهدا و ایثارگران مایه افتخار و مباهات ماست. 

سرهنگ شبانی زاده  با اشاره به اینکه یکی از رسالت های ما سرکشی و تکریم از خانواده های شهداست،  اظهار داشت؛  تکریم خانواده های شهدا به ماندگاری انقلاب اسلامی منتهی می شود. 

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی امام جمعه شهر نطنز نیز گفت؛ خانواده های شهدا مظهر ایثار و فداکاری هستند و تکریم و تجلیل از آنها باید در برنامه مسولان قرار گیرد.

حجت السلام یعقوبی افزود؛ بازماندگان شهیدان، ذخایر این نظام و انقلاب هستند و همه مسولان باید با افتخار و سربلندی در خدمت گزاری به آنان پیشقدم شده و ایثار آن ها را سرلوحه خود قرار دهند

در ادامه این برنامه فرماندار شهرستان نطنز ضمن ابراز ارادت واقعی خود به شهدا و خانواده معظم شهدا ، برای حل مشکلات خانواده های معظم شهدا پای درد دل آنان نشست و دستورات لازم را درخصوص پیگیری حل مشکلات این عزیزان را صادر نمود

در پایان این برنامه از خانواده شهدای کارمند شهرستان نطنز به مناسبت هفته  دولت از طرف سپاه ناحیه نطنز  تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار