خبرهای داغ:

پیام تقدیر سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) از حضور باشکوه مردم در تشییع آیت الله ناصری

سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان با صدور پیامی از حماسه با شکوه مردم اصفهان در تشییع آیت‌الله ناصری تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۴۵۴۳۳۰
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن پیام به شرح زیر می باشد:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
«مَنْ لَمْ یَشْکُرِ اَلْمُنْعِمَ مِنَ اَلْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اَللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ»
رحلت مرجع استاد بزرگ اخلاق، حضرت آیت‌الله ناصری(قدس الله نفسه الزکیّه) داغ و اندوهی است که بر قلوب سنگینی می‌کند و صبر بر آن سخت و دشوار است و لیکن همواره در برابر مشیّت و دعوت ربّ‌العالمین، تسلیم بوده و رضایت او را میزان تحمّل این مصیبت جانکاه می‌دانیم.
اینک و پس از گذشت روزهایی دشوار آنچه که آرام‌بخش آلام و تسلای خاطر گشته، جلوه‌ای پرمعنا از پیوند عمیق مردم و علما، اخلاق، روحانیت و ارزش‌های دینی بود که زبان از توصیف و تجلیل همدلی، مشارکت و همدردی این مردم مؤمن بالاخص مردان و زنان استان اصفهان قاصر است.
حضور باشکوه مردم ولایتمدار و شریف استان اصفهان در مراسم های وداع و تشییع پیکر مرحوم حضرت آیت الله ناصری؛ عالم ربانی و سالک الی الله، نشان دهنده قدرشناسی و بزرگ منشی مردمان این دیار نسبت به خادمان دین بوده و موجب خشنودی خداوند متعال گردید.
بی تردید این وداع عاشورایی و شگفت انگیز که برخاسته از ایمان و اعتقاد مردم اصفهان از این استاد اخلاق والامقام است؛ دلالت بر عیار ممتاز هوشمندی و قدرشناسی این ملت از عالمان خود دارد.
اصفهان؛ باردیگر، دین خود را به اسلام ادا کرد، حضوری اینچنین که برخاسته از عشقی سترگ و شکوهمند است را چگونه میتوان توصیف نمود و از آن تقدیر مردم ولایتمدار و سربلند استان اصفهان سپاسگذاری نموده، بار دیگر برای آن مرحوم مغفور، آمرزش و برای مردم این استان، سرافرازی روزافزون را از درگاه خداوند متعال استعانت می نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار