خبرهای داغ:
کارشناس مسائل دینی؛

این انقلاب با خون پاک شهیدان بیمه شده است

حجت الاسلام عظیما، کارشناس مسائل دینی، در دیدار از خانواده شهداء بیان داشت :25ذی‌الحجه مصادف است با روز «تکریم خانواده »، علت انتخاب این روز شأن نزول آیه «هل اتی» در سوره الانسان که راجع به خانواده و استحکام پایه‌های آن است عنوان شده است.
کد خبر: ۹۴۴۷۱۵۲
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۵

کارشناس مسائل دینی بیان داشت :25ذی‌الحجه مصادف است با روز «تکریم خانواده »، عحجت الاسلام عظیما در این دیدار با اشاره به اینکه سالروز شهادت این شهید بزرگوار مصادف شده است با 25 ذی الحجه و همچنین اشاره به نقش سترگ شهدا در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: این انقلاب با خون پاک شهیدان بیمه شده و به لطف الهی به انقلاب عظیم حضرت مهدی (عج) پیوند خواهد خورد.
ایشان مادر شهید ملا خدادادی را اسوه تقوی و معرفت برشمرد و گفت: حضور مادران شهدا برای جامعه و مردم ما رحمت الهی است و امیدواریم که بتوانیم قدردان این اسوه‌های ایثار و فداکاری و تقوا باشیم.
مادر شهید ملاخدادادی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار بیان داشت که فرزندم راه خودش را انتخاب کرد . و تنها آرزوی ایشان این بود در رکاب سید و سالار شهید حضرت ابا عبد الله حسین علیه السلام قدم بردارد .
مادر شهید افرود: تنها خواهش یک مادر شهید به جوانان این است که ا مروز نیز جوانان و نوجوانان وطن وظیفه دارند تا خود را با سلاح تقوا تجهیز کرده و با تحصیل علم ودانش و کار و تلاش شبانه‌روزی درخت انقلاب اسلامی را که با خون شهداء آبیاری شده است را به ثمر بنشانند.
این دیدار به همت پایگاه بسیج سردار شهید صیاد شیرازی حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف آباد برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار