خبرهای داغ:
سردار فدا:

برخی می‌خواهند با شایعه نفوذ و تاثیر انقلاب اسلامی را خدشه‌دار کنند

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: برخی می‌خواهند با شایعات نفوذ و تأثیر جمهوری اسلامی را خدشه‌دار کنند، اما نمی‌بینند که امروز با وجود فشارهای غربی چطور مقاومت می‌کنیم و قدرت اول منطقه هستیم.
کد خبر: ۹۴۴۰۷۳۵
|
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان عصر امروز در همایش بزرگداشت بسیج اساتید با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید چمران اظهار کرد: مسأله جهاد تبیین برازنده شما اساتید است و تأثیر مطالب شما برای مخاطبان‌تان و سایر اعضای جامعه بسیار زیاد است و امروز حتی بیشتر از زمان جنگ به حضور مردم در صحنه برای دفاع از انقلاب اسلامی نیاز داریم.

وی گفت: صد سال پیش انگلیسی‌ها از بین سه گزینه، رضاخان را پادشاه کردند، او هم با هزینه این مملکت ارتش ۱۰۰ هزار نفری به راه انداخت که موظف شد با قیام‌های مردم مقابله کند و عزاداری و روضه و همه را تعطیل کرد؛ شروع به غارت ثروت کشور کرد و زمین‌های مرغوب را غارت کرد، بهترین ممالک ایران به نام رضاخان بود اما همین ارتش در جنگ جهانی یک تیر هم در مقابله با تجاوز انگلیسی‌ها شلیک نکرد و یک ساعت هم جلوی دشمن مقاومت نکرد.

فدا بیان داشت: وقتی تاریخ مصرف رضاخان تمام شد، آنقدر شرافت و شجاعت نداشت که با پای خودش از کشور خارج شد و این رویکرد در زمان فرزندش هم ادامه داشت، تا جایی که اجنبی‌ها در خاک کشور جلسه گذاشتند و ایران را تقسیم کردند و پادشاه کشور را در جلسه هم راه ندادند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان عنوان کرد: برخی می‌خواهند با این شایعات نفوذ و تأثیر جمهوری اسلامی را خدشه‌دار کنند، اما نمی‌بینند که امروز با وجود فشارهای غربی چطور مقاومت می‌کنیم و قدرت اول منطقه هستیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند در جنگ شناختی با عملیات روانی در ذهن جوانان نسبت به انقلاب شبهه ایجاد کند،  افزود: بازدیدی از شهرک علمی تحقیقاتی داشتیم، جوانان ما آنجا با سختی تلاش می‌کنند تا کشور مستقل و مقتدر شود اما این موارد را نمی‌بینیم و اهمیت تبیین را فراموش می‌کنیم.

فدا خاطرنشان کرد: در مقابله با کرونا دست به زانوی خود گرفتیم، تحریم‌مان کردند و با سختی و مشکلات مستقل شدیم و به آمار صفر فوتی کرونا رسیدیم و این نتیجه استفاده از ظرفیت‌های داخلی و توجه به دانشمندان داخلی است، وقتی که واکسن تولید کرده بودیم می‌گفتند آب مقطر تزریق می‌کنید اما امروز نتایج آن را دیدیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار