خبرهای داغ:
امام جمعه اصفهان:

تربیت نیروی انقلابی، کار ارزشمند قوای مُسلح است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: یکی از کارهای بسیار ارزشمندِ نیروهای مُسلح، کادرسازی و تربیت نیروی مُخلص، انقلابی و با ایمان برای پاسداری از انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۳۶۱۶۶
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، روز دوشنبه در دیدار فرماندهان و دانشجویان دانشکده امیرالمومنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز کادرسازی در نیروهای مُسلح بویژه سپاه کار ارزشی است و باید افراد مفیدِ علمی، فنی و اعتقادی برای صیانت از انقلاب اسلامی تربیت شوند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مُسلح باید کادر خود را بگونه‌ای تربیت کنند تا مُخلصانه در راه انقلاب و خدمت به مردم و نظام اسلامی بکوشند.
امام جمعه اصفهان افزود: زمانی که نیروهای مُسلح به تربیت و کادرسازی مشغول هستند باید به شیوه‌ای اقدام کنند تا این نیروها مُتدین تربیت شوند چرا که نیروی مُتدین هرگز تخلف نمی‌کند و همواره مُراقب اعمال و رفتار خود است.
فرمانده دانشگاه امیرالمومنین(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در این دیدار با اشاره به اعزام "کاروان عاشقان حسینی زائران خمینی" از استان به مرقد امام اظهار داشت: این کاروان امسال برای بیست و چهارمین سال در ایام سالگرد ارتحال حضرت امام در روز دهم خرداد از مبداء گلستان شهدا در مدت پنج روز، مسیر اصفهان تا مرقد مطهر را طی می‌کنند.
سرتیپ دوم پاسدار مهدی سُرور افزود:  بیش از ۸۰۰ دانشجوی دانشگاه امیرالمومنین اصفهان در قالب دوی امدادی به مَرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.
وی ادامه داد: این کاروان مسافت حدود ۶۰۰ کیلومتری این مسیر را از روز دهم تا سیزدهم خرداد جاری، از ده‌ها شهر و روستای استان‌های اصفهان، قم و تهران در این مدت بصورت دوی امدادی عبور می‌کند.  
فرمانده دانشگاه امیرالمومنین(ع) نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: ۱۱۴ ختم قرآن کریم، ختم ۱۴ میلیون صلوات، غبارروبی ۶۶ گلزار شهدا، دیدار با ۵۸ خانواده شهید، دیدار با علما و ائمه جمعه از مهمترین برنامه‌های این کاروان در طول مسیر است.
وی افزود: بزرگداشت راه، خط، هدف و مرام و شناخت بیشتر ابعاد شخصیت حضرت امام به جوانان بویژه نسل‌های دوم و سوم سپاه و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب از دیگر اهداف این کاروان است.
فرمانده دانشگاه امیرالمومنین(ع)، انجام رزمایش بزرگ فرهنگی، معنوی، انقلابی و حماسی در سطح شهرهای طول مسیر به‌منظور اعلام پشتیبانی سپاه از نیروهای انقلابی و حزب‌اللهی و اعلام برائت از دشمنان قسم خورده انقلاب و ایجاد آمادگی همه‌جانبه بین نیروهای سپاه برای دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن در مواجهه با دشمنان قسم خورده نظام از دیگر اهداف برگزاری این دوی امدادی برشمرد.
سرتیپ دوم پاسدار سرور افزود: این کاروان امسال مسیر حدود ۶۰۰ کیلومتری خود را با عبور از شهرهای اصفهان، شاهین شهر، مورچه خورت، نطنز، بادرود، کاشان، آران و بیدگل، قم، حسن‌آباد و تهران بصورت دوی امدادی می‌پیمایند.
وی با اشاره به تشکیل دانشکده امیرالمومنین سپاه گفت: این مجموعه‌ از سال ۵۸ بعد از تشکیل سپاه، کار خود را بعنوان نخستین مجموعه‌ آموزشی با نام ۱۵ خرداد آغاز کرد و به مدت ۱۰ سال بعنوان الغدیر، ۱۵ سال بعنوان دانشکده افسری و از سال ۸۵ تاکنون نیز با نام دانشکده امیرالمومنین انجام وظیفه می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار