خبرهای داغ:
همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)؛

مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید محمود دهقانی برگزار شد

مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر معلم شهید محمود دهقانی امروز بر دست مردم مؤمن و انقلابی شهر دهاقان، گلشن و روستاهای این شهرستان برگزار شد
کد خبر: ۹۴۳۵۵۶۸
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان ، پیکر مطهر معلم شهید محمود دهقانی، که به تازگی شناسایی شده است؛ شامگاه پنجشنبه پس از تشییع در شهر اصفهان ، وارد زادگاه خود روستای پوده دهاقان شد.

مراسم دعای کمیل روستای پوده مهمانی ویژه داشت؛ مهمانی که پس از قریب به ۴۰ سال چشم انتظاری خانواده و همشهری‌هایش بالاخره به این فراق پایان داد.

پیکر مطهر این شهید والامقام پس از دعای کمیل به مهدیه شهر دهاقان منتقل شد و در ادامه پس از حضور در دعای ندبه شهر دهاقان و روستای پوده، پیکر شهید میهمان روستاهای همجوار بود.

پیکر مطهر این معلم شهید بر روی دستان مردم متدین روستاهای قهه، پوده،جمبزه،علی آباد جمبزه ، قمبوان و گلشن که از صبح منتظر حضور مهمان خود بودند تشییع شد.

پیکر شهید دهقانی وارد شهر دهاقان شد تا از مقابل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تا میعادگاه نماز عبادی سیاسی جمعه تشییع شود.

امروز مردم ولایتمدار شهر دهاقان اعم از پیر و جوان و زن و مرد چشم خود را به لاله‌ بی‌نشانی روشن کردند که روزی غریبانه شهید شد و اکنون پس از ۴۰ سال عزتمندانه به آغوش خواهران و برادران خود بازگشت.

در این میان چه زیبا بود نجوای مادر شهیدی که از دردانه خود سخن می‌گفت و با امید بازگشت او روزها و ماه‌ها را می‌گذراند.

دانش آموزان که امروز همگی سرود سلام فرمانده را خواندند ؛ پیامی را داشتند و آن هم این بود که ای معلم شهید من، ما دانش آموزان مکتب ایثار تو هستیم.

امروز پیکر مطهر این معلم شهید با استقبال مردم فهیم و بااصالت دهاقان تشییع شد و دهاقانی‌ها بار دیگر ثابت کردند که فرهنگ ایثار و شهادت همچنان در بین کوچک و بزرگ و خرد و کلان این مردم زنده است و خواهد ماند.

همه آمده بودند بگویند حاج محمود دهقانی؛ اگر پدر و مادرت از داغ فراقت جان به جان آفرین سپردند ، امروز ما همه پدر و مادر تو هستیم.

 

مردم عزیز این دیار همیشه ثابت کرده‌اند که در پیروی از آموزه‌های شهدا در صحنه حضور دارند و حال این مسؤولان و مدیران هستند که باید با خدمت صادقانه اثبات کنند که حرف و عمل آن‌ها یکی است و در این راه ثابت قدم هستند.

پیکر این شهید والامقام پس از نماز جمعه برای تشییع و خا‌کپساری در روستای کره،لاریچه و پوده راهی شد و سپس در گلستان شهدای پوده آرام گرفت.

پیکر مطهر معلم شهید محمود دهقانی پس ۴۰ سال در منطقه عملیاتی فکه شناسایی شد و پس از تشییع در شهر اصفهان به همراه دو شهید والا مقام دیگر، شامگاه پنجشنبه وارد شهرستان دهاقان شد و مردم این شهرستان از ساعات ابتدایی صبح میزبان او بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار