خبرهای داغ:

فرمانده گروه ۵۵ توپخانه: وحدت نیروهای مسلح بی‌نظیر است

فرمانده گروه ۵۵ توپخانه ارتش اصفهان گفت: وحدت نیروهای مسلح در ایران اسلامی بی‌نظیر است.
کد خبر: ۹۴۲۸۸۶۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر سرتیپ دوم ستاد حبیب‌الله کریم‌زاده در جمع بسیجیان و پاسداران ناحیه بسیج امام رضا (ع) با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب، گفت: این وحدت و انس قلبی بین نیروهای مسلح، خواری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی تصریح کرد: امروز همه نیروهای مسلح حول محوریت ولایت فقیه به عنوان فرمانده کل قوا در دفاع از دین و کیان اسلامی مستحکم ایستاده‌اند.
فرمانده گروه ۵۵ توپخانه ارتش با اشاره به جایگاه بسیج در حراست و صیانت از ارزشهای فرهنگی، گفت: امروز دشمن، نظام خانواده، نظام آموزشی و الگوهای ارزشی جامعه را هدف قرار داده است.
وی اظهار کرد: ترویج فساد و فحشا و شکستن حرمت زن به عنوان کانون اصلی خانواده مهمترین برنامه دشمن در از بین بردن این رکن اساسی در فرهنگ اسلامی است.
امیر کریم‌زاده تصریح کرد: از سوی دیگر دشمن در تلاش است با از بین بردن حرمت بین دانشجو و استاد، دانش‌آموز و معلم و متربی و مربی، نظام آموزشی را متزلزل سازد.
وی خاطرنشان کرد: هدف قرار دادن الگوهای و اسطوره‌های ملی و دینی از جمله امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا، هجمه به شهدای دفاع مقدس و شخصیت‌های بین المللی جبهه مقاومت از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله دیگر برنامه‌های دشمن برای بی‌اعتبار کردن الگوهای جامعه است‌.
این فرمانده ارتش تصریح کرد: شجره طیبه بسیج که ریشه در متن جامعه دارد و با فرهنگ اصیل اسلامی رشد و تعالی یافته و می‌تواند نقش موثری در مقابله با این سه هدف دشمن داشته باشد.
وی با اشاره به در پیش بودن ایام روز قدس، خاطر نشان کرد: البته امروز به برکت همین مجاهدت فرهنگی است که فرهنگ مقاومت در جهان اسلام ریشه دوانده است و مستضعفین عالم حول حرم جمهوری اسلامی ایران متحد شده‌اند.
وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین، خاطر نشان کرد: جهاد تبیین صرفا محدود به مرزهای ایران اسلامی نیست و لذا لازم است با تبیین آرمان فلسطین و بیداری ملت‌های جهان زمینه برچیده شدن غده سرطانی صهیونیست را در کمتر از ۲۰سال دیگر شاهد باشیم.
گفتنی است، فرمانده گروه ۵۵ توپخانه ارتش با حضور در گروه موشکی ۱۵ خرداد سپاه و ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سالروز تاسیس سپاه را بر فرماندهان و کارکنان این رده‌ها تبریک گفت.

فرمانده گروه ۵۵ توپخانه: وحدت نیروهای مسلح بی‌نظیر است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار