خبرهای داغ:
حجت الاسلام بهارلو:

شب قدر شب تجلی معنویت دین وآسمانی شدن زمینیان است

در آستانه لیالی قدر حجت الاسلام بهارلو در جمع پایوران رسمی و وظیفه لشکر14امام حسین(علیه السلام) در نمازخانه این لشکر به ایراد سخنرانی پرداخت.
کد خبر: ۹۴۲۶۵۴۶
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبر گزرای بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام)، در آستانه لیالی قدر حجت الاسلام بهارلو در جمع پایوران رسمی و وظیفه لشکر14امام حسین(علیه السلام) در نمازخانه این لشکر به ایراد سخنرانی پرداخت.

این سخنران ضمن تبریک به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان،میلاد امام حسن(علیه السلام) وهمچنین گرامی داشتن یاد وخاطره شهدا بخصوص شهدای دفاع مقدس،مدافعان حرم ومدافعان امنیت لشکر14امام حسین(علیه السلام) و همچنین در آستانه لیالی قدر محور صحبتهای خود را ویژگی های شب قدر قرار داد وگفت:در این شبهای پیش رو برای عاقبت به خیری همدیگر در شبهای قدر بسیار دعا کنید چرا که قرآن در مورد شب قدر میفرماید:(اناانزلنافی لیله القدر)، شبی که دو اتفاق در آن میافتد1. مقدرات یکساله انسان نوشته می شود، 2.(تنزل الملائکه والروح) که همه ملائکه به همراه روح با اجازه پروردگار نازل میشوند، پس می بینیم که خداوند راه را نشان داده، پس خودمان باید مثل شهدا در این شبها برای آخرعاقبت به خیر شدن خودمان ودیگران تلاش کنیم.

حجت الاسلام بهارلو ادامه صحبتهای خود را به ویژگی های شب قدر قرار اختصاص داد وادامه داد:شبهای قدر چندین ویژگی دارد:میعاد انسان با خداست،حکومت روح برجسم است،شب تجلی تقدیر انسان ،شب راز و نیاز،دعا وبصیرت است، شب حسابرسی اعمال است چرا که به اندازه یک عمر70یا80ساله انسان ارزش دارد، شب بیداری ومعنویات است که باید در روح ما اثر بگذارد، شب قدر شب تجلی معنویت دین وآسمانی شدن زمین است، و معنویت این شبها با دو ویژگی به دست می آید:1.خواندن نماز اول وقت، 2.توسل به اهل بیت علیهم السلام بخصوص حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) است که بسیار اثرات عجیبی دارد.

لازم به ذکر است در پایان این برنامه مسابقه فرهنگی از مباحث مطرح شده در بین کارکنان برگزارو هدایایی اهدا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار