خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در کاشان:

تشکیل حکومت غاصب اسرائیل بدترین رخداد قرن گذشته بود

حجت الاسلام حسینی تشکیل حکومت غاصب اسرائیل را بدترین رخداد قرن گذشته دانست و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی تمام نقشه‌های دشمنان اسلام نقش بر آب شد.
کد خبر: ۹۴۲۴۰۳۴
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزارشد تقوا را انجام واجبات و ترک محرمات دانست وگفت: مصداق این جمله حضور دشمن شکن مردم ایران در روز‌های دهم و یازدهم فروردین ماه سال ۵۸ و رای آری مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی اسلامی بود.

وی تشکیل حکومت غاصب اسرائیل را بدترین رخداد قرن گذشته دانست وافزود: ایجاد غده سرطانی اسرائیل در قلب کشور‌های اسلامی با هدف نابودی اسلام بود، اما با پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۵۸ تمام نقشه‌های دشمنان اسلام نقش برآب کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین حکم رهبرمعظم انقلاب و انتخاب نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان را برای خود شرافت الهی دانست و ابراز امیدواری کرد با کمک مردم مومن کاشان، حوزویان، دانشگاهیان و فرهیختگان شهرستان، فرامین رهبرمعظم انقلاب و شعار امسال را که تولید، دانش بنیان اشتغال آفرین است را محقق کنیم.

وی افزود: با معرفی شرکت‌های دانش بنیان شهرستان کاشان از سوی مسؤولان و دیدار با آن‌ها می‌توان مشکلات پیش رو را برطرف تا زمینه شرکت‌های دانش بنیان به دو برابرفراهم شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین با اشاره به فرامین پنجگانه رهبر معظم انقلاب و استفاده ۹ صفت معظم له برای مردم کاشان و یک صفت برای شهر کاشان در حکم نماینده، ولی فقیه درکاشان، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب کاشان را دارای افتخارات علمی، ادبی، مجاهدت انقلابی، بصیرت دینی، بصیرت سیاسی، ایمان، مسؤولیت پذیری و خطه نخبه پرور و خطه با استعداد معرفی کرد.

وی با اشاره به خطبه ۲۴۱ دستور نهج البلاغه که امیرمومنان (ع) می‌فرماید، با همه توان در خدمت نیاز‌های معنوی و فکری و اجتماعی مردم باشید و کمربند‌ها را محکم ببندید و برای کار و رسیدن به ارزش‌های بلند آماده شوید.

حجت الاسلام حسینی در ادامه با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ابراز امیدواری کرد با کمک ادعیه مرحوم حاج شیخ عباس قمی در مفاتیح به ویژه دعای‌های شب‌های ماه مبارک رمضان، دعای افتتاح و دعای سحر ابوحمزه ثمالی این ماه رمضان برای ملت ایران ماه رمضان متفاوت و پراز خیر برکت باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار