خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان:

ارزش کمک‌های قرارگاه‌های جهادی کاشان به ۳۸۰ میلیارد ریال رسید

فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به معرفی کاشان به عنوان شهر نمونه امور داوطلبانه گفت: ارزش کمک‌های قرارگاه‌های جهادی کاشان طی دو سال گذشته به ۳۸۰ میلیارد ریال رسید.
کد خبر: ۹۴۱۷۹۷۵
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان ،سرهنگ کریم اکبری ضمن اشاره به پتانسیل‌های منطقه کاشان و مشکلات و معضلات منطقه اظهار داشت: ایده قرارگاه‌های جهادی توسط بسیجیان، ائمه جماعات و دیگر افراد ارائه شد تا مردم سالاری دینی در این زمینه محقق شود.

وی ضمن اشاره به شعار "از مردم، با مردم و برای مردم" افزود: اتفاقات مبارکی در طول این دو سال رخ داده است و ترویج فرهنگ محله محوری یکی از اهداف و اتفاقات این طرح بود که محقق شده است.

فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به مشکلات کوی حسین پور و پیگیری قرارگاه جهادی منطقه در راستای رفع مشکلات آن ابراز داشت: در شهر کاشان در حال حاضر 20 قرارگاه جهادی با 280 عضو داریم و نزدیک به 17 پویش مردمی تاکنون برگزار کردیم و  و ارزش کمک‌های غذایی و مالی طی دو سال اخیر به 380 میلیارد ریال می‌رسد.

وی با بیان اینکه کاشان می‌تواند در یک چشم‌انداز به عنوان شهر‌ نمونه کارهای داوطلبانه انتخاب شود، گفت: پشتیبانی از قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و از این رو در حوزه توانمندسازی اقدامات موثری صورت گرفته است.

اکبری با بیان اینکه اگر در بین مردم نباشیم نمی‌توانیم برای آنان برنامه‌ریزی کنیم، تصریح کرد: در موضوع رسانه‌ای قرارگاه جهاد رسانه‌ای شهید آوینی را راه‌اندازی کردیم و در زمینه مدیریتی پنلی را ایجاد کردیم که تمام خانوارهای نیازمند و ولی نعمتان ما در این من و ساماندهی می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار