خبرهای داغ:
در دیدار با خانواده شهید چدانی مطرح شد:

عزت و اقتدار ما و امنیت امروز ما به برکت خون شهداست

سرهنگ فرحبخش فرمانده سپاه ناحیه قاین: عزت و اقتدار ما و امنیت امروز ما به برکت خون شهداست و خدارا سپاسگزاریم که خدمت گذار خانواده های شهدا هستیم.
کد خبر: ۹۴۱۷۳۶۲
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان قاین آینه دار مدیر کل صدا وسیمای خراسان جنوبی ،سرهنگ فرحبخش فرمانده سپاه ناحیه قاین و ناقعی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مادرشهید حسین چدانی دیدار کردند.

در این دیدار سرهنگ فرحبخش فرمانده سپاه ناحیه قاینات با قدردانی از خانواده شهید چدانی عنوان کرد عزت و اقتدار ما و امنیت امروز ما به برکت خون شهداست و خدارا سپاسگزاریم که خدمت گذار خانواده های شهدا هستیم.

همچنین در این ديدار آینه دار مدیرکل صدا و سیما شهدا را نظاره گر کارهای مسئولین دانست و گفت ساخت برنامه مستند شهید چدانی به درخواست مادر شهید و پيگيري های فرمانده سپاه قاین انجام شد و یکی از برنامه های آینده ما در صدا وسیما تهیه مستند ازسایرسرداران شهید و شهدای شهرستان قاین خواهد بود.

ناقعی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قاین نیز در این ديدارضمن تشکر از صدا وسیما گفت به گونه ای در صدا و سیما برنامه ریزی شود که قبل از پخش خبر در شبکه خاوران شهدای هر شهرستان معرفی شوند.

لازم به ذکر است سردار شهید حسین چدانی در ۲۸بهمن ۱۳۷۷ در درگیری با اشرار در تربت حیدریه به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار