خبرهای داغ:
مسئولان نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام صادق علیه‌السلام:

تداوم راه شهدا در دفاع از ولایت، خدمت رسانی به مردم بزرگترین تکریم است

مسئولان نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام صادق علیه‌السلام گفت: تداوم راه شهدا خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات جامعه، بزرگترین تکریم عملی است.
کد خبر: ۹۴۱۶۹۱۸
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه امام صادق ؛ در این دیدار که باحضور مسئولان نمایندگی ولی فقیه ناحيه امام صادق (ع) برگزار شد از خانواده شهیدان سیدعلی و سید مهدی حسینی بانکی تکریم شد.
مسئول نمایندگی ولی فقيه ناحیه امام صادق (ع) در این دیدار گفت : امروز امنیت ،عزت و اقتدار کشور را مدیون ایثار و فداکاری شهدا و صبر و استقامت خانواده شهدا هستیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین عرب اظهار کرد : تکریم از خانواده معظم شهدا یک وظیفه می باشد و با ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری این شهدای گرانقدر و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها در بین نسل جدید و دنبال کردن آرمان های شهدا را باید در دستور کار خود قرار دهیم و نگذاریم خون شهدای عزیز پایمال شود و همه در راه آنها قدم برداریم .
شایان ذکر است در این دیدار برادر شهید از ویژگی های اخلاقی برادران خود را ، اخلاص و ساده زیستی و شهامت بسیار بالای آنها بیان کرد.
شهید سیدعلی حسینی بانکی در عملیات محرم آبان ماه ۱۳۶۱ و شهید سید مهدی حسينی بانکی در فروردین ماه ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین به شهادت رسیدند.
در پایان این دیدار با اهدای هدیه ای از خانواده شهدا تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار