خبرهای داغ:
سردار فدا در مراسم عطرافشانی گلزار شهدای گلپایگان:

شهدا سرمایه عمر خود را برای حفظ عزت ایران اسلامی فدا کردند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، در جوار گلزار مطهر شهدای گلپایگان، امنیت و آرامش کشور را از برکت خون شهدا دانست.
کد خبر: ۹۴۱۳۴۳۶
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، همزمان با گلگذاری و عطر افشانی قبور مطهر شهدای شهرستان در دهه فجر،سردار فدا در گلزار شهدای گلپایگان با بیان اینکه استقلال، شرافت و عزت و حرکت به سمت آن توسط علما، مراجع و شهدا به دست  آمده است، یاد آوری کرد: رضاشاه ارتش ۱۰۰ هزار نفری تشکیل داد ولی یک گلوله در برابر شوروی و انگلیس شلیک نکرد و پسر وی نیز در جنگ جهانی دوم، هیچ اقدام موثری در برابر کشورهای متجاوز و استکباری نکرد.

فرمانده سپاه  حضرت صاحب  الزمان (عج) به تحریم و امکانات کم ایران پس از انقلاب اسلامی و هشت سال ایستادگی ملت و شهدا در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:  مردم و به خصوص شهدا سرمایه، جوانی خود را برای کسب عزت و افتخار ایران اسلامی فدا کردند تا امروز از برکت انقلاب، کشور در امنیت و آرامش باشد.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات، نارسائی ها و گرانی ها وجود دارد که بخشی مربوط به داخل و بخشی اندکی مربوط به تحریم است، اظهار امیدواری کرد: دولت سیزدهم با تلاش و همت خود و به برکت خون شهدا و همیاری مردم، این مشکلات را حل  خواهد کرد.

در ادامه محمد رضا عسگریان حضور پر شور مردم شهرستان گلپايگان و استان قم در تشییع مرجع تقلید تشیع آیت الله صافی گلپایگانی را نشانه ناکام ماندن همه تلاش های دشمنان برای دلسرد کردن مردم وفاصله انداختن میان مردم و دین و نظام توصیف کرد.

در پایان مراسم،سردار حاضران به اتفاق در قطعه علمای شهرستان حاضر و ادای احترام و فاتحه نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار