خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)

انقلاب اسلامی هندسه قدرت جهانی را به هم زد

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در مراسم معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد گفت: انقلاب به واسطه رهبری مدیر و هوشمند در مسیری قرار گرفت که توانست هندسه قدرت را در جهان بر هم بزند و مردم با تبعیت از امر ولی و امام امت رژیم پهلوی را سرنگون کردند.
کد خبر: ۹۴۱۲۸۰۵
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف‌آباد، ضمن تسلیت ایام شهادت امام هادی(ع) و تبریک ایام‌الله دهه فجر و حلول ماه رجب ابراز داشت: نجف‌آباد در رشادت، علم و انقلاب، ظرفیت‌های زیادی دارد و همواره پیش قدم بوده و این شهر تنها شهرستانی‌ است که یک لشکر قدرتمند دارد و قومیت‌های مختلف و مردم آن شایسته تکریم هستند.

وی افزود: مقدمه انقلاب سقوط رژیم شاهنشاهی بود و برای همین دشمن تمام امکاناتش را آورد که این انقلاب در منطقه اسوه نشود.

فدا گفت: سران استکبار جمع شدند و رضا خان را در این کشور حاکم کردند و او هم به دستور انگلیس ارتشی ایجاد و مردم و اراضی آن‌ها را نابود کرد در حالی که همین ارتش در مقابل بیگانگان حتی یک تیر هم شلیک نکرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: انقلاب به واسطه رهبری مدیر و هوشمند در مسیری قرار گرفت که توانست هندسه قدرت را در جهان بر هم بزند و مردم با تبعیت از امر ولی و امام امت رژیم پهلوی را سرنگون کردند.

وی با بیان اینکه امروز به جایی رسیدیم که در جایگاه بالای کشورهای قدرتمند قرار داریم، تصریح کرد: ما در علم، فناوری، هوا فضا و قدرت دفاعی به قدرتی رسیدیم که در منطقه بالاترین هستیم.

 فدا هدف جمهوری اسلامی در انتقام از شهادت حاج قاسم سلیمانی خروج آمریکا از خاورمیانه دانست و عنوان کرد: گام دوم یعنی بودن و بسیج شدن مردم در انقلاب. تنها ظرفیتی که می‌تواند این مورد را فراهم کند شجره طیبه بسیج است چرا که بسیج متعلق به نظام و از مردم، با مردم و برای مردم است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در ادامه ابراز داشت: امیدواریم در دولت جدید که تمام تلاشش را برای رفع مشکلات گذاشته بتوانیم با غلبه بر دشمنی‌ها مشکلات را پشت سر بگذاریم.

به گزارش بسیج، در این مراسم هوشنگ نوابی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف‌آباد معرفی شد؛ وی پیش از این فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سمیرم را بر عهده داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار