خبرهای داغ:
رئیس سازمان صمت استان سمنان:

پرداخت تسهیلات رونق تولید به ۷۱۳ واحد تولیدی استان سمنان

علی تشنه دل از پرداخت تسهیلات رونق تولید به ۷۱۳ واحد صنعتی و کشاورزی استان سمنان طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۸۱۶۷
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، علی تشنه دل رئیس سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون تسهیلات رونق تولید به ۷۱۳ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت‌شده است، گفت: این واحد‌ها تسهیلاتی به ارزش حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال را دریافت کردند.
وی افزود: در بخش صنعت به ۱۸۳ واحد حدود ۱۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات داده‌شده است و این تسهیلات در بخش کشاورزی ۵۳۰ واحد به ارزش حدود یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال را در بردارد.
تشنه دل تصریح کرد: تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۷۵ واحد تولیدی استان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند و به این واحد‌ها تسهیلاتی به ارزش حدود ۴۹ هزار میلیارد ریال پرداخت می‌شود.
رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: پرونده ۲۶۲ واحد در بانک‌ها در دست بررسی است و همکاری مطلوب بانک‌ها در ارائه تسهیلات رونق تولید می‌تواند ضمن تحقق شعار سال به اقتصاد استان نیز کمک کند و مانع بیکاری نیروی کار در این واحد‌ها شود.
وی بیان کرد: مشکلات بانکی و زیربنایی پنج واحد تولیدی صنعتی و معدنی استان بررسی شد و با پرداخت تسهیلات به ارزش حدود دو هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال به ۱۷ واحد تولیدی صنعتی متقاضی موافقت شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار